LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC digitale telefonie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kipmulder

UPC digitale telefonie

Ongelezen bericht door kipmulder »

Op 1 februari 2005 brief ontvangen van UPC met als onderwerp: UPC introduceert digitale telefonie.
Op 9 februari 2005 krijg ik vervolgens weer een brief van UPC waarin ze vermelden dat op 16 maart 2005 de overgang van KPN naar UPC digitale telefonie zal plaatsvinden.
Op 16 februari 2005 brief van KPN ontvangen dat mijn abonnement m.i.v. 16 maart zal worden beëindigd en dat zij het jammer vinden dat ik hun als klant gaat verlaten.
Zoals gezegd op 16 maart 2005 komt een installateur langs om de overgang van KNP naar UPC te realiseren.
Nadat de installatie heeft plaatsgevonden wordt voor vertrek van de installateur gecheckt of alles het doet. Helaas de telefoon werkt niet, dat houdt in dat ik niet naar een ander kan bellen maar wel gebeld worden. De installateur kan hieraan niets veranderen maar verzekert mij dat de volgende dag alles doet. De volgende dag nog hetzelfde. ´s Morgens gebeld met de storingsdienst van UPC en alles uitgelegd. Dezelfde middag was het probleem opgelost. Nu kon ik niet meer gebeld worden maar ik kon zelf wel bellen. Dit duurt nu al een week.
Diverse keren gebeld met de storingsdienst van UPC en elke keer word je afgescheept met een andere smoes.
In de krant van maandag 21 maart j.l. lees ik met grote verbazing het artikel van UPC dat zij 300 miljoen gaan investeren in digitale TV. Laat UPC er eerst maar voor zorgen dat de digitale telefonie gaat werken en dat de klanten daar tevreden over zijn.
De slogan van UPC:
UPC Nederland heeft een revolutionaire primeur en die willen ze delen met hun abonnees.
Inderdaad delen, je kan wel bellen maar niet gebeld worden.
Mijn advies in deze is voorlopig:
Denk twee keer na voordat je met UPC in zee gaat.

knutselgek

Re: UPC digitale telefonie

Ongelezen bericht door knutselgek »

ga nooit met ze in zee.
ik heb dan wel jaren lang al een abonnement bij hun maar als we terug gaan naar ons eigen huisje dan ben ik er zekers geen klant meer.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ja en het zijn prutdingen, die de spookrekeningen nog extra op laten lopen ook nog. Ik zit er ook mee en ik kan je vertellen......bij de KPN was ik vele malen goedkjoper uit dan de FreeTime van prioritry. Het zit hem bij hun. Want een IP adres is heel hackgevoelig. Daar werken ze mee tot aan de lijn van KPN. Ik kan je vertellen, dat dit systeem nooit zal lopen. Medewerkers binnen UPC kunnen even je IP adres `gebruiken' voor hun eigen doeleinden en dat op kosten van de klant. De administratie van UPC geeft niet mee, zoals je weet en je hebt heleboel kosten bij het bewijzen en dergelijke ervan en het aangetekend opsturen van de nota's en nog meer van dit soort flauwekul en vervolgens moet je toezien, dat je dan die spookrekening voor alsnog dient te betalen anders komt Meneer de Deurwaarder even je inboedel beklijken wat alles nog waard is en bij niet betaling (omdat je het gewoon niet eens bent, natuurlijk) kan je dan nog veel meer problemen verwachten. Geen inboedel meer; huis weg; en nog meer van dit soort ongein. Ik heb het voor mijn ogen meegemaakt. Dat is UPC ten top. Kijk ze mogen wel verdienen wat mij betreft, maar niet stelen totdat ze dakloos worden!!

Vriendelijke groet,

Jan Prins.

Nieuwschierig

Ongelezen bericht door Nieuwschierig »

He Jan

Waarom maak je je verhaal over hacken niet hard en leg uit hoe je er achter bent gekomen???

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Heb ik ook gedaan. Maar alleen ze geloven zichzelf en niet de klant. Dat is de power van UPC!! Weg met die bende. Ze deugen niet!!

Oplichters; afpersers en dieven zijn het. Ze kunnen nog een trap nakrijgen ook. Je moet een strop om die scrotum van die directeur leggen en omgekeerd aan de hoogste boom hangen. Wanneer die met een gescheurde zak naar onder valt en ik met een lachend gezicht toekijk en zie zijn testikels aan een tak van die boom hangen; heb ik de beste dag van mijn leven!!

Groet,

Neptunus.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nee Jan ik bedoel je verhaal hard maken op het forum hoe je er dan wel achter bent gekomen dat die prutmodems zo te hacken zijn! i.p.v. dit onzinnige gedoe je hebt het over het feit dat er modems te hacken zijn!
Ik vraag hoe ben je daar achter gekomen of verzin je maar een verhaal?
Anders is dit een serieus manco aan die modems en de andere mensen willen toch ook weten hoe veilig ze zijn....

Of blijft het bij je verhaaltje maar kan je het niet hard maken?
Dat denk ik namelijk!

johan22

Ongelezen bericht door johan22 »

Ik zit met verbazing te lezen op dit forum dat er iemand zit te praten over het hacken.
DE stukjes die ik lees over de mensen met niet gebeld kunnen worden en andersom dat is inderdaad een klopend verhaal.
Over de afdeling verkoop kan ik ook wel een boekje schrijven daar wordt je niet vrolijker van.
Ik ben een (ex) monteur van UPC en weet heel goed welke problemen er zijn geweest en nog steeds zijn.
Alleen 1 maar.
Die meneer die hier typt over het hacken via IP. Daar zou ik graag zijn versie eens goed van willen horen. Ten eerste omdat het technisch gezien compleet niet mogelijk is. Ten tweede iedereen krijgt een Persoonlijk IP adres wat gekoppeld staat. Maar ik zou graag een uitgebreide versie van zijn verhaal willen lezen.
Ik moet zeggen dat ik er een fantastie baan had. Met mensen die er weldegelijk verstand van hebben (en idd die zitten niet op de helpdesk of de verkoop)
En als je dan verder weet dat er bijna 60.000 aansluitingen zijn geweest in een paar maanden dan is dat een ongelooflijk goed resultaat. en ik weet zeker dat het alleen maar beter kan worden daar.
De kwaadheid van veel mensen kan ik goed begrijpen. Maar heeft u een storing vraag gewoon om een monteur die komen gratis langs en die helpen u er helemaal door heen! (mischien voor velen een goede tip)

Neptunus

Ongelezen bericht door Neptunus »

Nou ik ben er inmiddels achtergekomen dat er via mijn IP door een ander is gebeld. Verder hebben ze heel veel spooknota's gestuurd, waar alle bedragen 3-6 keer instonden, maar ze doen daar niets aan. Ik moest gewoon maar betalen. Nu ben ik het Haantje de voorste, dus voordat zij met incassoperikelen gaan beginnen heb ik al een advocaat gearreangeerd. Verder ben ik overgegaan naar Tiscali. Vele malen goedkoper en daar blijf je bellen via de KPN lijn. Dus geen gehack op IP adressen.

Het is net zo mogelijk als hacken op IP adressen, die je ook op internet hebt. Beveiliging? Ho maar. Ik ben zelf netwerkbeheerder en ik zou gebeld hebben op momenten dat het absoluut niet mogelijk kan zijn geweest, want op die momenten was ik aan het werk.

Oh, overigens ben ik in de begintijd installateur van UPC geweest. Dan heb ik toch andere ervaringen als dat jij hebt.

Groet,

Neptunus.

Zeus

Ongelezen bericht door Zeus »

Ze belden me vanmiddag maar gelukkig als ik dit zo lees ben ik niet met ze in zee gegaan

Gesloten