LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC ellende!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

UPC WEG ERMEE!!

JA
1
8%
JA JA
1
8%
JA JA JA JA!!!
10
83%

Totaal aantal stemmen: 12

Dick1960

UPC ellende!!

Ongelezen bericht door Dick1960 »

Ga nooit met UPC in zee. Ik had(gelukkig)alleen een contract voor telefonie, dat contract zou tot in november duren, vorig jaar. Ik liet 2 mnd van te voren weten dat ik het contract wilde opzeggen, nooit geen bevestging gehad van deze opzegging, dus bellen naar UPC, wat een ramp zeg, na 3 kwatier wachten kreeg ik iemand aan de telefoon van UPC, die verbond mij door naar de juiste afdeling, prima zou je zeggen, nou dat zeg je niet meer na een half uur wachten, ik kreeg een meneer aan de telefoon, die wist mij te vertellen dat ik op de verkeerde afdeling was aangekomen, hij zou me wederom naar de juiste persoon doorverbinden, ik vroeg hem, dat duurt zeker weer een half uur, nee hoor was zijn reactie, binnen 5 minuten heeft u de juiste persoon. Nou raad eens, na 40 minuten wachten kreeg ik een mevrouw aan de lijn, die wist mij simpelweg te vertellen dat ze niks in hun systeem hadden staan van opzegging, ik moest wederom het contract aangetekend opzeggen, tjonge jonge, dus hop maar weer, een 2e aangetekende opzegging, we waren toen 1 1/2 mnd verwijderd van het einde van het contract, na een week wilde ik op een zaterdagavond bellen naar mijn moeder, dit omdat mijn vader met hartklachten was opgenomen in het ziekenhuis, dus dan wil je wel bellen, nou dat kon niet, weken voor het einde van het contract had UPC mij blijkbaar plotseling afgesloten. Ik belde via mijn mobiel met prepaid kaart naar UPC, had ze opvallend genoeg binnen 20 minuten te pakken, meneer wist mij te vertellen dat ze mij hadden afgesloten, vreemd, maar meneer wist mij geen uitleg te geven, want hij zat daar alleen maar voor zijn verdienste, klaar. NOOIT MEER UPC, WEG ERMEE, TROEP :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Heb nou alleen nog maar TV van UPC, als blijkt dat andere de digitale tv goed op de rails hebben staan, ga ik vergoed weg, van het voor mij overleden UPC :D

Chima

Re: UPC ellende!!

Ongelezen bericht door Chima »

Keuze staat helaas niet in je Poll maar ik stem NEE!

Dick1960

:D Werkzaam bij UPC 8) Kan me namelijk echt niet voorstellen dat er tevreden mensen zijn, zoals UPC in de Media tercht komt, krantenverhalen enz. Weet je wat het gewoon is, u komt nog wel terug op uw nee :? vroeg of laat :!: Mijn ervaring is zeker niet de enigste, en ook u weet dat, maar ja, u bent blijkbaar emotioneel betrokken bij UPC, anders zou ik zeggen wegwezen daar :twisted:

Chima

Waarom moet in de ogen van anti-upc'ers iemand die geen problemen heeft met UPC altijd een werknemer zijn van UPC of er emotioneel bij betrokken zijn? 100% zeker dat je me dat niet fatsoenlijk uit kunt leggen

En dat terug komen VROEG of LAAT. Tja misschien, feit is nou eenmaal dat ik al jaren UPC heb en nooit geen noemenswaardige problemen heb ondervonden en aangezien mijn reactie gebasseerd is op ervaringen tot op heden is dit niet negatief. Simpel toch!

Ik wil niet beweren dat er geen problemen zijn bij UPC. Maar noem mij eens een aanbieder wiens naam hier nog nooit voorbij is gekomen in negatieve zin?
Het zijn vaak dezelfde personen die hier reageren en dat is m.i. slechts een klein procentje van het totale aantal gebruikers wat UPC heeft.

Dus stigmatiseer niet iedereen die iets positief over UPC te melden heeft want dat slaat totaal nergens op!

Ik ben geen werknemer en niet emotioneel betrokken en denk er voorlopig nog niet aan om bij UPC weg te gaan.

Dick1960

De problemen bij UPC liggen wel een stuk extremer dan bij elke andere aanbieder, nu kan ik u een heel boekwerk sturen, maar u blijft het nu in principe voor UPC opnemen, goed u bent tevreden, fijn, laten we hopen dat het zo blijft, ik duim voor u mee, ik was :D een klant van UPC, lees mijn bericht nog maar eens, 1 van de boekdelen :!: UPC kan voor mij op alle gebieden gestolen worden, normaal gesproken neemt een klant wel iets aan van een andere klant, maar zoals u reageert bent u momenteel nog emotioneel betrokken bij UPC, wacht maar tot u spooknota's gaat ontvangen van 100en euro's of meer, dat van u echt verlangt wordt dat u ze moet betalen, als er een familielid vanwege hartproblemen opgenomen wordt, en u kunt niet meer bellen omdat de heren van UPC mijn telefoon hebben afgsloten, weken voor het einde van het contract, en je krijgt een reactie van(na uren te hebben gebeld) van ach ik zt hier alleen maar voor mijn salaris, niet voor de klanten, blijft u maar lekker genieten van UPC, ik gun het u van harte, maar voor mij, UPC :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!: :!:

Jovel

Ongelezen bericht door Jovel »

heb je problemen bij UPC, vul ook eens een keertje :

http://www.coax.nl/feedback/

in,

gaan we kijken wat COAX NL, de belangenvereninging voor kabelgebruikers

voor je kan betekenen

in afwachting van

vriendelijke groet,

Hans Ronhaar

Voorzitter COAX NL.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Ik wil niet beweren dat er geen problemen zijn bij UPC. Maar noem mij eens een aanbieder wiens naam hier nog nooit voorbij is gekomen in negatieve zin?
Jawel dat is zeker wel mogelijk
Van "onsnet" in Nuenen is er nog geen enkel negatief bericht.

zie ook http://www.onsnetnuenen.nl/

Chima

Van "onsnet" in Nuenen is er nog geen enkel negatief bericht.
Klopt, daar moet ik je in zoverre gelijk in geven dat er hier op het forum
niets te vinden is. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat ze maar een paar duizen aansluitingen hebben
Echter, ik woon zelf in Eindhoven en weet dat er in Tongelre toch wel de nodige opstart problemen waren bij telefonie....

woco

Ongelezen bericht door woco »

Ach het was al weer een tijdje terug dat ik problemen had met UPC. Als internetter van het eerste uur heb ik regelmatig problemen gehad met de kwaliteit van de verbinding.

Ik was eigenlijk net aan het kijken naar een andere aanbieder voor telefonie (ik had KPN) toen UPC belde. De prijzen waren interessant en het koste mij qua abonnement in combinatie met internet de eerste 6 maanden niets.

En dus geswitched, nog wel even moeten bellen in verband met de abonnementskosten die ze ondanks de aanbieding toch in rekening brachten.

Ook nog even gebeld in verband met mijn nummermelder die niet wilde werken... Nee meneer die werkt niet, wij werken met een ander systeem.

Ook nog even gebeld in verband met het feit dat ik regelmatig niet meer bereikbaar was. Dat blijkt uiteindelijk in de voicemail van UPC te liggen. Uitgeschakeld en problemen zijn opgelost.

Ook nog even gebeld in verband met het feit dat ik een 5 tot 9 pogingen nodig heb om een telefoongesprek tot stand te brengen. Je krijgt telkens de mededeling dat het nummer (Zelfs UPC zelf) onjuist is. Men verwijst naar mijn KPN Homevox.

Al met al weet ik in ieder geval dat ik weer op zoek ga naar een andere aanbieder.

rodney

Ongelezen bericht door rodney »

Tja ik had weinig problemen met telefoon en internet tot van de week.

Ik dacht weet je wat we stappen over naar Anytime DAT HAD IK NIET MOETEN DOEN.
Probleem is nu zeer langzame verbinding op internet en een telefoon die niet goed werkt mensen die ik bel horen mij niet goed omdat mijn stem steeds wegvalt.

Ik bellen naar UPC 10 EURO CENT PM die beste man vertelde me dat een reset gedaan moest worden en ik moets het dan nog maar eens proberen. en zou me op mijn mobiel terug bellen ( toch netjes )
Ik me moeder weer gebeld maar NEE ik viel steeds weer weg.

Deze beste man van UPC belde me inderdaad na 10 minuten weer op en vertelde dat het probleem niet was verholpen.

En nu krijg je het
hij zou een monteur langs sturen maar als de fout in de bekabeling zou liggen zouden de kosten voormij zijn.
HALLO jullie hebben de boel aangeloten vertelde ik hem
UPC ja maar dit heeft een ander bedrijf gedaan dus geven we geen garantie hier op.

Ik vertelde die beste man dat ik ook een bedrijf heb en de vloeren laat ik leggen door een ander bedrijf als er klachten komen kan ik toch ook niet zeggen tegen de klanten TJA jammer het is niet mijn fout.

Al met al zit ik dus tot donderdag zonder goed werkende telefoon, Ik begrijp niet dat een kleine overstap zoveel problemen kan veroorzaken.

Dus TIP ben je tevreden over je abo doe geen veranderingen anders heb je een probleem.

Rodney Fortuin

rodney

Ongelezen bericht door rodney »

Tja ik had weinig problemen met telefoon en internet tot van de week.

Ik dacht weet je wat we stappen over naar Anytime DAT HAD IK NIET MOETEN DOEN.
Probleem is nu zeer langzame verbinding op internet en een telefoon die niet goed werkt mensen die ik bel horen mij niet goed omdat mijn stem steeds wegvalt.

Ik bellen naar UPC 10 EURO CENT PM die beste man vertelde me dat een reset gedaan moest worden en ik moets het dan nog maar eens proberen. en zou me op mijn mobiel terug bellen ( toch netjes )
Ik me moeder weer gebeld maar NEE ik viel steeds weer weg.

Deze beste man van UPC belde me inderdaad na 10 minuten weer op en vertelde dat het probleem niet was verholpen.

En nu krijg je het
hij zou een monteur langs sturen maar als de fout in de bekabeling zou liggen zouden de kosten voormij zijn.
HALLO jullie hebben de boel aangeloten vertelde ik hem
UPC ja maar dit heeft een ander bedrijf gedaan dus geven we geen garantie hier op.

Ik vertelde die beste man dat ik ook een bedrijf heb en de vloeren laat ik leggen door een ander bedrijf als er klachten komen kan ik toch ook niet zeggen tegen de klanten TJA jammer het is niet mijn fout.

Al met al zit ik dus tot donderdag zonder goed werkende telefoon, Ik begrijp niet dat een kleine overstap zoveel problemen kan veroorzaken.

Dus TIP ben je tevreden over je abo doe geen veranderingen anders heb je een probleem.

Rodney Fortuin

eksoj

Ongelezen bericht door eksoj »

Als je binnen de driemaanden bent dan kan je gebruik maken van de kwaliteitsgarantie betreft de digitale telefonie. Bij mij werd elk gesprek afgebroken, een kauwende monteur kwam langs, deed buiten iets aan de versterker ( ?????) daarna ging 1 gesprek goed en weer steeds afgebroken. Kreeg ook de belachelijk opmerking te horen het ligt bij u aan de kabels.
Het kost moeite, boos worden aan de telefoon en een aangetekende brief maar uiteindelijk heb ik de kwaliteits garantie gekregen.
Nu ben ik bijna van UPC af, ik maak geen gebruik meer van hun diensten en UPC probeert mij maar vast te houden. Krijg totaal geen fatsoenlijke brief van opzegging, maar goed het is hun probleem, ik ben nu bij een andere provider en dat bevalt stukken beter.

Ik heb het helemaal gehad met dit onbeschofte en maffia achtige bedrijf.

Geloof er maar niets van bij de helpdesk als ze zeggen dat je abo opgezegd wordt, er gebeurt gewoon niets. Neem de regie zelf in handen , stuur een aangetekende brief met handtekening retour en bepaal zelf je opzegdatum.

Het is een grote bende biju UPC en het ergste is de onbeschofte houding. Begrijp niet dat zo'n bedrijf hier in Nederland mag blijven bestaan.

Gesloten