| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC & Interum Justitia
-
LIPSTICK
UPC & Interum Justitia
Ik ben nu al ruim 3 1/2 jaar aan het heen en weer bellen met UPC en IJ
en volledig het spoor bijster .
Ik had op een gegeven moment 2 klantno. en na veel gebel hebben ze de ene verwijderd en het bedrag gecrediteerd.
eindelijk dacht ik er vanaf te zijn totdat bleek dat ze het op het andere klantno. weer debiteerden, nu na nog steeds veel heen en weer gebeld te hebben zegt IJ dat ik binnen 8 dagen moet betalen en zoniet werden er gerechtelijke stappen ondernomen.
Hierop heb ik gereageerd door naar UPC te bellen en daar kreeg ik als antwoord stuur maar een bezwaarschrift naar IJ.
Nou kan ik dit natuurlijk wel doen maar wanneer houdt deze ellende nou eindelijk op ???
WIE O WIE , KAN MIJ ERVAN AF HELPEN???????
en volledig het spoor bijster .
Ik had op een gegeven moment 2 klantno. en na veel gebel hebben ze de ene verwijderd en het bedrag gecrediteerd.
eindelijk dacht ik er vanaf te zijn totdat bleek dat ze het op het andere klantno. weer debiteerden, nu na nog steeds veel heen en weer gebeld te hebben zegt IJ dat ik binnen 8 dagen moet betalen en zoniet werden er gerechtelijke stappen ondernomen.
Hierop heb ik gereageerd door naar UPC te bellen en daar kreeg ik als antwoord stuur maar een bezwaarschrift naar IJ.
Nou kan ik dit natuurlijk wel doen maar wanneer houdt deze ellende nou eindelijk op ???
WIE O WIE , KAN MIJ ERVAN AF HELPEN???????
-
Gast
Re: UPC & Interum Justitia
Ik ben al meer dan 2 jaar bezig. Ik heb zelfs gevraagd of ze de gerechterlijke procedure konden opstarten. Dit heeft IJ natuurlijk niet gedaan maar 1 keer in de 6 maanden probeert IJ het weer middels een dreigbrief. Ik reageer wel altijd maar het irriteert me ontzettend dat bedrijven zo met mensen om mogen gaan.
-
Anjo
Ik had 20 December een afspraak met upc om de telefoon/internet
te komen aansluiten.
in de middag kwamen ze niet maar ik had wel geinformeert of ze kwamen,(morgen-middag-avond).
ze zeiden dat ze kwamen die dag,maar ze zijn er niet geweest en moesten we weer een nieuwe afspraak maken
afspraak gemaakt die was 27 December kwamen ze alleen internet
aansluiten; ook geinformeert of ze kwamen, dat was zo zeiden ze
in de middag maar niet dus
, weer een afspraak gemaakt en op die
afspraak zijn ze wel gekomen dat was op 30 December het is wat dat
je drie afspraken moet maken voordat ze komen.[/b]
te komen aansluiten.
in de middag kwamen ze niet maar ik had wel geinformeert of ze kwamen,(morgen-middag-avond).
ze zeiden dat ze kwamen die dag,maar ze zijn er niet geweest en moesten we weer een nieuwe afspraak maken
afspraak gemaakt die was 27 December kwamen ze alleen internet
aansluiten; ook geinformeert of ze kwamen, dat was zo zeiden ze
in de middag maar niet dus
afspraak zijn ze wel gekomen dat was op 30 December het is wat dat
je drie afspraken moet maken voordat ze komen.[/b]
-
Gast
Nou, ik had een snipperdag genomen omdat ze de telefoon zouden aansluiten. Mooi niemand gezien. Ik heb zelf naar ze moeten bellen over het hoe en wat. Ze hadden het te druk gehad, zeiden ze. Ja aan m,n hoela. Ik heb gelijk gezegd, dat ze niet meer hoefden te komen en heb voor een paar euro meer de KPN maar genomen. Binnen 3 dagen aansluiting.
-
Hasjroker1
Dieruit blijkt maar weer hoe grote puinhoop hun administratie. Het is een medogeloos bedrijf wat alleen in staat is om klanten te bedreigen en door hun incompetentie door de rooie weet te krijgen. Dat dit soort bedrijven in Nederland een bestaansrecht hebben is op zich al discutabel. Neem zo min mogelijk producten van die lui af. Producten verkopen doen ze maar al te graag, maar als je het opzecht beginnen de pesterijen. Nogmaals doe geen zaken met die lui.
Ja, het kan wel eens voorkomen dat een monteur veel opdrachten krijgt op een dag. En dan kan het ook zo zijn dat enkele opdrachten tegen zitten (meer tijd innemen dan gepland is). De monteur is dan verplicht om een half uur voor het tijdslimiet (dus 11.30 of 17.30) te bellen naar de klant. Dat het helaas niet door kan gaan. Tenzij deze monteur overuren van zijn baas mag schrijven.
Mocht een monteur niet op het afgesproken tijdsbestek komen, dan KAN de klant vragen naar een tegemoetkoming van € 25,00 euro per afspraak.
Mocht een monteur niet op het afgesproken tijdsbestek komen, dan KAN de klant vragen naar een tegemoetkoming van € 25,00 euro per afspraak.
-
Herman J
Beste Mack
Het is begrijpelijk dat de werkzaamheden soms dusdanig uitlopen dat een afspraak niet kan worden nagekomen, maar het is niet de monteur die belt om af te zeggen. Het zijn altijd de klanten die moeten bellen waar de monteur blijft.
Moet zeggen dat het bij mij op de eerste dag al goed ging (afspraak 15 dec 2004 voor IE en telefonie) en beide op die dag voor elkaar.
Maar in mijn kennissen en vriendenkring ging het meermalen per aansluiting fout.
Dit mag je UPC wel aanrekenen als slechte service of slordig omgaan met nieuwe klanten,
Het is begrijpelijk dat de werkzaamheden soms dusdanig uitlopen dat een afspraak niet kan worden nagekomen, maar het is niet de monteur die belt om af te zeggen. Het zijn altijd de klanten die moeten bellen waar de monteur blijft.
Moet zeggen dat het bij mij op de eerste dag al goed ging (afspraak 15 dec 2004 voor IE en telefonie) en beide op die dag voor elkaar.
Maar in mijn kennissen en vriendenkring ging het meermalen per aansluiting fout.
Dit mag je UPC wel aanrekenen als slechte service of slordig omgaan met nieuwe klanten,
... of dat de klant accoord gaat met een verlaat tijdstip. Bijvoorbeeld 14.00 i.p.v. 11.30.
-
Neptunus
Het spookt in rekeningenland bij UPC. Ik kreeg een rekening zo huizenhoog van maar liefst 368,83. Het blijkt dat het nog groffer kan, want ik zag hier spookrekeningen van 500,=, maar goed, ik kreeg er één van 368,83. Heel fijn; maar er deugde niets van. Ik heb net Priority Telecom. Een mens maakt weleens een fout in zijn leven, dus ik ook. Ik zag dat alle vaste kosten van 280,= gereduceerd konden worden van mijn rekening. Toen ik verder keek; zag ik telefoonnummers staan die ik gebeld zou hebben. 95% van die telefoontjes had ik niet gepleegd. Dus die vielen ook weg. Wat dachten we, dan moet UPC maar over de brug komen. Met twee grote telefonische onderhouden met zowel de technische dienst de heer Stobbe en toch wel (ik had geluk) een mevrouw die met me meevoelde en de voorbereidingen van de bestudering van mijn eigen nota; had ik maar een bedrag te betalen van € 20,06. Dat wordt nu uitgezocht. "ja,"zeiden ze; we doen ons best hè!! Ja, vanuit UPC's oogpunten wel ja. Zo willen jullie jullie schulden terugbetalen, die jullie hebben dan maar dit soort misselijke praktijken. Jullie zijn nooit bereikbaar. Een goede fax hebben jullie niet en willen jullie ook niet aanschaffen en de mensen kunnen geen normaal kontkt met jullie onderhouden. "Nee", zeiden ze dat klopt en dat laten wij ook zo". Nou dan is het ook maar zo. Ik kan daar ook niets aan veranderen. Maar, jullie kunnen wel deurwaarders naar de huizen van mensen sturen, die die spookrekeningen niet willen betalen, wat terecht is, dat ze dat niet betalen. "Ja, zeiden ze, maar we moeten ook wat verdienen word er bij de administratie van hun gezegd. Het is echt vreselijk. Dit soort praktijken mogen allemaal wel. De verbinding van priority Telecom is bitter slecht.; je moet in slomotion praten met elkaar en duizend keer "wat zeg je" zeggen en dan komt er het probleem, dat niemand elkaar kan verstaan. Volgens mij willen ze dat wat ze in schuld hebben op deze manier van de mensen terughalen. De administratie van hun deugen van geen kanten. Dat geven ze zelf toe, maar ze zeggen, ze doen ons best". Ja, maar niet voor de klant!! Zo lopen alle klanten weg; willen jullie dat?? Nee, natuurlijk willen we dat niet. Nou daar gaat het wel naar toe. Ik heb meteen de telefonie stopgezet en ik ben weer naar KPN over. Dan maar wat duurder, maar dan weet ik dat het goed zit en dat het eerlijk gebeurd.
Ik vind niet erg dat ze er wat op verdienen, want ze moeten zelf ook leven, maar ik vind wel, dat het eerlijk moet gebeuren. Ja, we doen ons best word er gezegd. Ja, alleen dat is nou niet goed genoeg.
Ik hoop dat nog veel meer mensen iets kunnen zeggen hierover.
Groet,
Neptunus.
Ik vind niet erg dat ze er wat op verdienen, want ze moeten zelf ook leven, maar ik vind wel, dat het eerlijk moet gebeuren. Ja, we doen ons best word er gezegd. Ja, alleen dat is nou niet goed genoeg.
Ik hoop dat nog veel meer mensen iets kunnen zeggen hierover.
Groet,
Neptunus.
-
neptunus1963
WAARDEVOLLE TIPS:
Weten jullie dat een incassobureau GEEN rechtsgeldige instantie is. Heeft niets met Deurwaarders of wat dan ook te maken. Zij MOGEN ook geen deurwaarders instellen, want dat doet de rechter in Nederland. Niet een incassobureau. Dus dit riekt naar Maffiapraktijken.
Dus als je een briefje krijgt van Intrim Justitia dan kan je die zo evcen in de vuilnisbak gooien. Als dan een deurwaarder binnenkomt, die via een incassobureau is aangemeld, dan akn je hem rustig naar huis toesturen. Hij moet via een rechter komen.
Mocht hij dan je inboedel willen bekijken bij geen betaling aan jouw kant, omdat je doodleuk niet hoeft te betalen, omdat het spookrekeningen zijn, dan doe je het volgende.
Je spreekt (het liefst met een familielid) af dat je alles op een lijst zet wat je in je huis hebt staan. Je typt het daarna over in tekstverwerkingsprogramma; Word of Word Perfect oid, en zet erbij dat het een `bruikleen' overeenkomst is. Kunnen ze je niets maken. Want als ze dan de inboedel willen hebben, dan kan je die bruikleenovereenkomst aan hen geven en daar mogen ze niet aankomen. Wantr dan zouden ze de eigenaar van die spullen bestelen. Dat mag namelijk niet. Dus dan moeten ze het (zogenaamde) bedrag dat je schuldig (zou zijn) bent niet kunnen incasseren en dan is kwijtschelding het gevolg. Zet jezelf maar dan een beetje in de zogenaamde verdrukking (welke in de realiteit gezien niet is) en hoppeta; je bent uit de brand. Je stapt naar een andere aanbieder over wat telefoon en internet betreft en je bent klaar.
Dus onthou het goed. Een Incassoburau is geen rechtsgeldige instantie. Het is net zo rechtsgfeldig als een uitzendburo vast werk levert. Zo moet je het zien en ze kunnen nooit een deurwaarder inschakelen, want dat moet de rechter doen in Nederland. En zorgen dat je die inboedellijst voor elkaar hebt.
En je hebt weer vreugde in het leven.
Groet,
Neptunus.
Weten jullie dat een incassobureau GEEN rechtsgeldige instantie is. Heeft niets met Deurwaarders of wat dan ook te maken. Zij MOGEN ook geen deurwaarders instellen, want dat doet de rechter in Nederland. Niet een incassobureau. Dus dit riekt naar Maffiapraktijken.
Dus als je een briefje krijgt van Intrim Justitia dan kan je die zo evcen in de vuilnisbak gooien. Als dan een deurwaarder binnenkomt, die via een incassobureau is aangemeld, dan akn je hem rustig naar huis toesturen. Hij moet via een rechter komen.
Mocht hij dan je inboedel willen bekijken bij geen betaling aan jouw kant, omdat je doodleuk niet hoeft te betalen, omdat het spookrekeningen zijn, dan doe je het volgende.
Je spreekt (het liefst met een familielid) af dat je alles op een lijst zet wat je in je huis hebt staan. Je typt het daarna over in tekstverwerkingsprogramma; Word of Word Perfect oid, en zet erbij dat het een `bruikleen' overeenkomst is. Kunnen ze je niets maken. Want als ze dan de inboedel willen hebben, dan kan je die bruikleenovereenkomst aan hen geven en daar mogen ze niet aankomen. Wantr dan zouden ze de eigenaar van die spullen bestelen. Dat mag namelijk niet. Dus dan moeten ze het (zogenaamde) bedrag dat je schuldig (zou zijn) bent niet kunnen incasseren en dan is kwijtschelding het gevolg. Zet jezelf maar dan een beetje in de zogenaamde verdrukking (welke in de realiteit gezien niet is) en hoppeta; je bent uit de brand. Je stapt naar een andere aanbieder over wat telefoon en internet betreft en je bent klaar.
Dus onthou het goed. Een Incassoburau is geen rechtsgeldige instantie. Het is net zo rechtsgfeldig als een uitzendburo vast werk levert. Zo moet je het zien en ze kunnen nooit een deurwaarder inschakelen, want dat moet de rechter doen in Nederland. En zorgen dat je die inboedellijst voor elkaar hebt.
En je hebt weer vreugde in het leven.
Groet,
Neptunus.