| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
UPC
Ik heb een verzoekje aan alle mensen die OP DIT MOMENT proberen op te zeggen bij UPC, kunnen jullie iets minder lang van stof zijn, want ik sta nu al 15 minuten in de wacht en ik kom er niet doorheen! Ik heb het ook al via de website geprobeerd en kreeg toen een vriendelijk mailtje dat mijn probleem was opgelost en dat ik geen reden meer heb om op te zeggen, daar denk ik anders over en dus daarom bel ik ze nu even, maar ben alweer wat eurootjes lichter. Een aangetekende brief is goedkoper denk ik.
-
Quintus Sertorius
Re: UPC
Zoals je zelf al aangeeft. Ik neem aan dat je weet wat je te doen staat.Een aangetekende brief is goedkoper denk ik.
Re: UPC
Altijd per aangetekende brief, en dan ook nog met BVO (bericht van ontvangst) zodat je bewijs hebt dat je hebt verzonden, en dat door ontvanger getekend is voor ontvangst.
Zelfs dan durven ze nog te beweren dat ze niks hebben ontvangen, bewaar alle correspondentie heel goed, het gebeurt soms dat je jaren later alsnog facturen kan ontvangen.
Zeg je op andere manieren op zal het je nooit lukken, je kan namelijk nooit enig bewijs overleggen dat je hebt opgezegd, en door de firma list en bedrog zal altijd ontkend worden dat je hebt opgezegd.
succes tegewenst.
Zelfs dan durven ze nog te beweren dat ze niks hebben ontvangen, bewaar alle correspondentie heel goed, het gebeurt soms dat je jaren later alsnog facturen kan ontvangen.
Zeg je op andere manieren op zal het je nooit lukken, je kan namelijk nooit enig bewijs overleggen dat je hebt opgezegd, en door de firma list en bedrog zal altijd ontkend worden dat je hebt opgezegd.
succes tegewenst.