LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc telefonie en chello

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
[email protected]

upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik heb nu al meer dan een jaar telefonie en chello. Ik kan niet anders zeggen dat ik het de laatste periode zeer vooruit vindt gegaan. Sinds een jaar heb ik kabelaansluiting Chello en heb eigeliojk nog geen problemen gehad. De telefonie werkt in mijn regio uitsteden en de service vindt ik goed. Zij zijn de laatste 2 maanden zeer goed bereikbaar met een zeer korte wachttijd. Dus als er mensen zijn die ook tevreden zijn dan moeten zij dit ook mededelen

Gast

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door Gast »

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: waarom moet je de helpdesk bellen als je tevreden bent over de diensten die je afneemt?

Bedankt,

Gast

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door Gast »

om extra diensten te bestellen

bijvoorbeeld upgrade naar chello plus (more-more-more)

of maxibel weekend & avond aan te vragen

of een digital tv abonnement

of om te vragen per automatische incasso te betalen

of om te zeggen dat alles naar wens is

:?

verstraete

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door verstraete »

ik betaal altijd netjes en wil niet automatisch laten afschrijven.
wil je dat niet dan word je bestraft met een boete.
met een t.v. kabel heb je geen keus.
dus heel kinderachtig iedere keer iets te weinig betalen en zo
hun administratie op kosten jagen.
het is idioot dat bedrijven je financieel kunnen dwingen meer voor
hun diensten te laten betalen dan door hun openbaar aangeboden.
probleem is dat ook de cocurrentie dit systeen handhaaft.
ik pleit voor een landelijke aktie tegen automatisch afschrijven
(alleen geschikt voor zwakbegaafden die geen administratie kunnen
houden)
ook 0900 nummers zijn een ramp. Koop je iets dan een 0800 nummer,
heb je later service nodig dan een 0900 nummer.
bedrijven met een 0900 laat ik links liggen en roep een ieder op
hetzelfde te doen[/b]

AbVanHaren

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door AbVanHaren »

Zit al vanaf maart op een specificate van mijn rekening te wachten. Er staat bij mijn klantnummer een bedrag van een of ander Hotel Hilversum geboekt (van 400 Euro). Terwijl ik van geen hotel afweet !
Onbeschofte medewerkers zeggen dat ze al drie keer een specificatie gestuurd hebben. Met UPC's SAP-systeem zeker ? Mensen : dat systeem werkt niet. Leuk voor de cijfers die uit dat systeem rollen (heb er zelf bij Nuon (ahum...) mee gewerkt). Leuk voor de floormanagers, callcentermanagers, enzo. Maar klanten ?
De vraag is dan ook voor UPC - doe hier wat aan !
Anders blijven jullie achter de feiten aanhollen !

Een zeer boze klant, die al drie jaar bezig is om zijn strijd te winnen en ik weet zeker : gerechtigheid zal zegevieren.

Ab van Haren, NIJMEGEN

Gast

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door Gast »

Ab succes!!

Verstraete, ik ben het helemaal met u eens. Ook al laat je de abonnementskosten automatisch afschrijven het blijft je verantwoordelijkheid daarop te letten ingeval UPC er plotseling mee stopt. Want dan nog was het je eigen verantwoordelijkheid om door te betalen. Automatische incasso is leuk zolang het goed gaat. Maar indien de bank of UPC een fout maakt is het de verantwoordelijkheid van de klant om op tijd te betalen.

Jon Sarkasm

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door Jon Sarkasm »

Zeg Ab,

Ga eens naar de winkel op het Takenhofplein 1...

Daar heb je koffie, specificaties en nog meer leuke dingen!

Je woont in Nijmegen dus pak de fiets en ga de realiteit een onder

ogen zien...

We horen hier wel hoe het is verlopen je BEZOEK aan Joe-Pie-Zie.

Grt,

Jon Sarkasm

Aniel

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door Aniel »

Ik moet ook zeggen dat het erop lijkt dat de service bij UPC is verbeterd. Ik heb nu enkele jaren UPC Telefonie, in het begin last gehad van storingen, maar nu nooit meer. Vorige week belde ik naar de klantenservice en het verbaasde me hoe snel ik aan de beurt was: ik heb amper een minuut moeten wachten; dit is weleens anders geweest....
Vanaf 1 april heb ik Chello Entry aangevraagd. Heeft iemand ervaringen met dit product? In mijn woonplaats Eindhoven zijn de ervaringen nogal wisselend hierover. Sommigen zijn tevreden, anderen weer absoluut niet.

Gast

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door Gast »

@AbVanHaren:

Je moet niet zo hoog van de toren blazen als je totaal GEEN verstand van zaken heb.

UPC gebruikt GEEN SAP meer. Al tijden niet meer dussssssssssssssssssssssssssssss

Gast

Re: upc telefonie en chello

Ongelezen bericht door Gast »

Ab succes de aanhouder wint. Mocht het tot een rechtzaak komen dan zit je waarschijnlijk tegenover een UPC afvaardiging zonder bewijs.

Gesloten