| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC Telemarketing
-
ibsnijders
UPC Telemarketing
Ik ben vanochtend gebeld door een telemarketereer van UPC om mij een telefoonabonnement te verkopen.
De persoon wist mij precies te vertellen welk abonnement ik bij KPN heb en hoeveel ik daarvoor betaal.
Hoe komt UPC aan deze gegevens? Is dit geen verrtrouwelijke data, een contract tussen mij en KPN?
De persoon wist mij precies te vertellen welk abonnement ik bij KPN heb en hoeveel ik daarvoor betaal.
Hoe komt UPC aan deze gegevens? Is dit geen verrtrouwelijke data, een contract tussen mij en KPN?
Re: UPC Telemarketing
eh... gokje? De meeste mensen hebben nog steeds het 'normale'abbo.
-
DEl medre
Luister eerst wat er verteld wordt en hou u gedachte erbij en dan moet u juist de vraag stellen
-
upc-marketing-mannetje
Zo een 90% (schat ik) van de KPN klanten nemen nog steeds de moeite niet om het abonnement te herzien. Ze betalen 18,16 (=Belbasis inc. btw, zie ook website www.kpn.nl), ik heb zelf ook met mensen gesproken die een KPN abonnement hebben. Wat ik vaak hoor is dat ze niet zoveel bellen, eigenlijk alleen maar gebeld worden. Dan is Digitale Telefonie van UPC een goede uitkomst, vanwege de 'geringe' abonnementskosten van 9,95 ipv 18,16. Je hebt bij KPN ook een belbudget, dan betaal je 9,67 (inc btw) per maand, maar dan betaal je torenhoge tarieven. Als UPC een goede service had, hadden ze geen telemarketing nodig, maar zouden de producten zichzelf verkopen. Dus bedenk altijd, waarom gebruikt een bedrijf telemarketing om zijn producten te verkopen? UPC doet dat vanwege de slechte ervaringen in 2004, die zijn blijven hangen natuurlijk.
-
Gast
Ik betaal graag wat meer om geen gedonder te hebben met mijn telecomaanbieder, ik ken mensen die VOiP hebben van upc, niks dan gedonder, is hetzelfde als met internet destijds, een dienst wordt er door gedrukt kost wat kost, terwijl de dienst nog in de kinderschoenen staat en gepaard gaat met veel storingen, en een servicedienst welke geen raad weet met de storingen, en bovendien ook nog een chaos van een administratie, en ook nog eens een helpdesk welke niet kundig is, en je hebt alle ingredienten bij elkaar voor een byzonder imago.
En dit byzonder imago heeft upc inmiddels wel dacht ik zo.
En dit byzonder imago heeft upc inmiddels wel dacht ik zo.
-
Gast
KPN is uiteindelijk toch goedkoper omdat je niet naar die verschrikkelijke helpdesk van UPC hoeft te bellen
De problemen van 2004 zijn in 2005 ook nog niet verholpen hoor. Ik ondervind er zelf erg veel hinder van.
En bij KPN zetten ze een schakelaartje om en is je telefoon oververhuisd. Bij UPC duurt dat (bij ons dan) bijna 2 maanden.
Reden genoeg om KPN te blijven gebruiken.
Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk naar de kpn als ik onder dat wurgcontract van UPC uit kan komen. Nu is UPC dan misschien een dubbeltje goedkoper maar je zit aan dat contract vast. En voordat dat contract is afgelopen betaal je al evenveel..zo niet meer dan bij KPN.
Het zijn alleen maar lokkertjes..er wordt niks waargemaakt.
Als ze nou eens eerst alle problemen die er nu zijn op gaan lossen. Ze halen misschien wel nieuwe klanten binnen. Maar ik denk dat er ook een heleboel weglopen na een aantal keren met de UPC-helpdesk te hebben gebeld. Wat een drama-bedrijf. Echt een schande hoe UPC met zijn klanten omgaat.
De problemen van 2004 zijn in 2005 ook nog niet verholpen hoor. Ik ondervind er zelf erg veel hinder van.
En bij KPN zetten ze een schakelaartje om en is je telefoon oververhuisd. Bij UPC duurt dat (bij ons dan) bijna 2 maanden.
Reden genoeg om KPN te blijven gebruiken.
Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk naar de kpn als ik onder dat wurgcontract van UPC uit kan komen. Nu is UPC dan misschien een dubbeltje goedkoper maar je zit aan dat contract vast. En voordat dat contract is afgelopen betaal je al evenveel..zo niet meer dan bij KPN.
Het zijn alleen maar lokkertjes..er wordt niks waargemaakt.
Als ze nou eens eerst alle problemen die er nu zijn op gaan lossen. Ze halen misschien wel nieuwe klanten binnen. Maar ik denk dat er ook een heleboel weglopen na een aantal keren met de UPC-helpdesk te hebben gebeld. Wat een drama-bedrijf. Echt een schande hoe UPC met zijn klanten omgaat.
-
Gast
Zo willen we dat horen.