| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantie-voucher Orange
-
Lisette
Vakantie-voucher Orange
Hallo,
Ik ben nu al drie keer bezig geweest om een vakantie te boeken voor de gratis voucher die ik van Orange heb. Ik bel netjes drie maanden vantevoren (eerder kan niet) en het is nou de derde keer dat er niets beschikbaar is, ondanks de "goede" beschikbaarheid volgens de folder(Ik heb spanje, portugal, duitsland en oostenrijk al geprobeerd).
Is er eigenlijk wel iemand bij wie het wel gelukt is een vakantie te boeken?
Ik zou dit graag horen,
Lisette
Ik ben nu al drie keer bezig geweest om een vakantie te boeken voor de gratis voucher die ik van Orange heb. Ik bel netjes drie maanden vantevoren (eerder kan niet) en het is nou de derde keer dat er niets beschikbaar is, ondanks de "goede" beschikbaarheid volgens de folder(Ik heb spanje, portugal, duitsland en oostenrijk al geprobeerd).
Is er eigenlijk wel iemand bij wie het wel gelukt is een vakantie te boeken?
Ik zou dit graag horen,
Lisette
-
iloon
Re: Vakantie-voucher Orange
Als ik vragen mag, hoe kom jij dan aan een vakantie voucher van Orange? Ik heb ook Orange, maar heb nooit iets van zo,n voucher gehoord of gezien. Is dat voor nieuwe aanmeldingen?
Iloon
Iloon
-
Lisette
Ja die kreeg je bij het afsluiten van een nieuw abo eind 2003
-
Iloon
Ik heb het gezien, ja. Ik heb daarnet even op hun website gekeken waar ik normaal nooit kom en toen las ik het. Maar toch nog bedankt voor je antwoord en hoop dat je succes zal hebben bij het boeken van een reisje.
Iloon.
Iloon.
-
Ciganyleany
Hallo,
Nou het is mij en mijn vriend (we hadden beiden zo'n voucher) ook niet gelukt hoor.
Dus de aanbieding is wel leuk, maar je hebt er niets aan.
Nou het is mij en mijn vriend (we hadden beiden zo'n voucher) ook niet gelukt hoor.
Dus de aanbieding is wel leuk, maar je hebt er niets aan.
-
Ciganyleany
Ja gut,
ik weet niet.
Ik heb ook een spliksplinter nieuwe telefoon van ze gekregen, en over hun klantenservice ben ik echt heeeeeeeel erg tevreden,
Dus erg druk maak ik me hier niet over,
maarja, het zou om het principe moeten gaan he...
Ciganyleany
ik weet niet.
Ik heb ook een spliksplinter nieuwe telefoon van ze gekregen, en over hun klantenservice ben ik echt heeeeeeeel erg tevreden,
Dus erg druk maak ik me hier niet over,
maarja, het zou om het principe moeten gaan he...
Ciganyleany
-
alex18
Inmiddels is het nog veel erger,
Orange promoties Rotterdam is helemaal niet meer bereikbaar.
Hele dagen lang; "al onze medewerkers zijn bezet (uit zuinigheid 1 medewerker?) een ogenblikje geduld a.u.b."
Wel handig van ze, dit voorkomt al dat gezeur over die timeshare appartementen.
Overigens begint dat mode te worden, lokkertjes aanbieden (geld terug,
cadeaubonnen, enz.) en dan maar zorgen dat het zo moeilijk mogelijk wordt gemaakt dit te benutten.
Orange promoties Rotterdam is helemaal niet meer bereikbaar.
Hele dagen lang; "al onze medewerkers zijn bezet (uit zuinigheid 1 medewerker?) een ogenblikje geduld a.u.b."
Wel handig van ze, dit voorkomt al dat gezeur over die timeshare appartementen.
Overigens begint dat mode te worden, lokkertjes aanbieden (geld terug,
cadeaubonnen, enz.) en dan maar zorgen dat het zo moeilijk mogelijk wordt gemaakt dit te benutten.
-
daniejelle
Ik heb precies dezelfde problemen. Geen vakantie mogelijk. Via telefoonnummer krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 15 minuten is dat je kan bellen naar een ander nummer. Alleen daar kunnen ze niet veel van je doen, en met een diepe zucht werden mijn gegevens genoteerd. Werd wel terug gebeld nogmaals mijn gegevens doorgegeven en krijg nu een emailbericht dat boeking niet mogelijk is. En dat je niet terug kan mailen. Moet bellen via nummer 010 497 11 88. Het nummer wat dus niet bereikbaar is. Echt zeer irritant. Ik heb bij afsluiten van abonnement er duidelijk bij gevraagd of ze het wel konden waar maken en daar werd volmondig ja op geantwoord. Ik had toen al mijn twijfels. Ik moet zeggen dat verder wat betreft Orange alles wel erg netjes wordt afgehandeld, daar heb ik geen klaggen over. Maar ik vindt als je een aanbieding aanbied dat je die ook moet nakomen en niet moet zeggen helaas uw boeking is niet mogelijk en dan ook nu dat je contact op moet nemen met een nummer wat niet bereikbaar is.
Groetjes,
Danielle van Schaik

Groetjes,
Danielle van Schaik
-
Patrice Hijsterborg
Beste,
Graag verzoek ik iedereen van dit onderwerp op dit forum per mail contact met mij op te nemen. Orange wil graag haar klanten iets extra's bieden en dat was in de vorm van deze vakantie-vouchers. Helaas blijkt bij sommige mensen het absoluut niet de ervaring te zijn, waar Orange voor staat. Het spreekt voor zich dat we dit gaan oplossen. Wilt u mij uw contactgegevens mailen, op welk nummer u overdag bereikbaar bent, onder vermelding van uw mobiele telefoonnummer en een korte omschrijving van uw klacht. Wij nemen dan zsm contact met u op. Onze excuses hiervoor.
Patrice Hijsterborg
[email protected]
Graag verzoek ik iedereen van dit onderwerp op dit forum per mail contact met mij op te nemen. Orange wil graag haar klanten iets extra's bieden en dat was in de vorm van deze vakantie-vouchers. Helaas blijkt bij sommige mensen het absoluut niet de ervaring te zijn, waar Orange voor staat. Het spreekt voor zich dat we dit gaan oplossen. Wilt u mij uw contactgegevens mailen, op welk nummer u overdag bereikbaar bent, onder vermelding van uw mobiele telefoonnummer en een korte omschrijving van uw klacht. Wij nemen dan zsm contact met u op. Onze excuses hiervoor.
Patrice Hijsterborg
[email protected]