LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valse voorlichting T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kristall

Re: Valse voorlichting T-Mobile

Ongelezen bericht door Kristall »

drubje schreef:Ik ben een paar maanden geleden bij T-mobile overgestapt van een Flex naar een Relax online abonnement. Ik had nog een flex tegoed over van 140 euro maar geen nood dat kon je meenemen naar het relax abonnement. Ik blij kon ik dat mooi gebruiken als ik in het buitenland was. Nou niet dus want alles wordt eerst van het flex tegoed afgehaald en als dat op is wordt het Relax tegoed aangesproken. Nu vond ik mijn flex tegoed wel heel erg gauw slinken. Ik bekeek de factuur eens goed en zag dat ze mij niet 11 cent berekenen per sms/minuut maar 25 cent! Ik heb een mail gestuurd met de vraag om dit te corrigeren. Ik werd daarna gebeld met de mededeling dat dit niet ging gebeuren. Zolang ik nog Flex tegoed heb beschouwd T-Mobile dit als buiten de bundel?? en dit kost 25 cent. Met geen woord is hierover gesproken bij het overstappen. Het staat ook nergens op de site. Ze doen het maar gewoon.
Maar nu komt nog het ergste. Mijn dochter had precies hetzelfde aan de hand. Zij heeft 3 dagen na mij een mail gestuurd. Zij werd gebeld en na wat heen en weer gevraag en gebel krijgt zij dus wel alles met terugwerkende kracht gecorrigeerd. Ik niet te flauw en meteen een mail naar T-mobile waarin ik uitleg dat bij mijn dochter wel alles wordt gecorrigeerd en dat ik dat ook graag wil. Nou nee hoor. Ik krijg een nietszeggend mailtje terug dat ze niet kunnen corrigeren. Niets over dat zij het wel krijgt en ik niet, niets over de voorwaarden. Daarna heb ik nogmaals een mail gestuurd met de mededeling dat dit echt niet kan de een wel en de ander niet. En jawel hoor weer zo'n zelfde mail terug.
Daarom ben ik nu helemaal woest. Zijn er mensen die hetzelfde aan de hand hebben of hebben gehad?
Mijn geschreven klacht (ook zoiets, kan ik ook nog iets over vertellen maar daar heb ik geen zin meer in) is al weer onderweg.
Ik herken dit verhaal, verkeerd voorgelicht wat abonnement betreft en er is ook niet bij verteld dat alle kosten zoals service nummers en mms berichten apart in rekening wordt gebracht dus niet van je beltegoed afgaat.
ik doe al sinds ik van orange ben overgestapt naar t-mobile met een abonnement van 22.50 euro per maand en dat kon altijd prima uit en ik heb nu een beltegoed van meer dan 100 euro.
Dan praten we toch wel over meer dan 8 jaar met hetzelfde maandelijkse bedrag van 22.50 euro,
Maar ik heb nu al een paar maand rekeningen van de ene keer 40 euro en de andere keer 60 euro en mijn beltegoed loopt steeds verder op.
Dit wordt me te duur, dus bel ik service nummers met een andere telefoon en verstuur ik alleen nog maar foto's met whats app om zo de kosten te drukken.

Je moet er constant achteraan bellen en ze geven inderdaad nooit thuis.
Als mijn abonnement afloopt ga ik weg bij t mobile.
En een tijd geleden stond er ook nog niets over vermeld op hun site en ik heb me mondeling laten (voor) = ( op ) lichten.

En forum leden die inderdaad alleen maar goede berichten over t - mobile plaatsen dat is vrij verdacht.
Want over het algemeen klagen mensen hier en wie gaat er nu alleen maar positieve reacties plaatsen over een bedrijf, dat doet toch niemand, dan heb je echt niets beters te doen.

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

En forum leden die inderdaad alleen maar goede berichten over t - mobile plaatsen dat is vrij verdacht.
Want over het algemeen klagen mensen hier en wie gaat er nu alleen maar positieve reacties plaatsen over een bedrijf, dat doet toch niemand, dan heb je echt niets beters te doen.
Sorry hoor...
Maar ik denk dat je begrip forum toch verkeerd begrijpt.
Een forum is een medium waar men naar elkaar luisteren, tips en reacties geven.
Een forum is niet alleen een klaagmuur!
Lees hier maar eerst eens wat een forum precies inhoudt: http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniem.php?woord=forum
Kom dan maar eens terug met een gepast antwoord.

ps.. 2 abonnementen.. nee, niet alles is goed gegaan, prima opgelost.
aktief op diverse forums. radar, kassa, t-mobile, tele2 etc.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Kristall,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten