LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van abonnement naar prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
corinedeniet

Van abonnement naar prepaid

Ongelezen bericht door corinedeniet »

Zie onderstaande mail. Mag KPN zomaar mijn €150 in zijn zak steken? Kan ik hier iets tegen ondernemen?

VRAAG
Ik heb aangegeven het abonnement van bovenstaand nummer te willen wijzigen in een prepaid nummer. Nu ontving ik vandaag de factuur waarop vermeld staat dat ik nog €151 ongebruikt tegoed heb. Wat gebeurt er met dat tegoed? Het lijkt mij dat dit wordt omgezet in prepaidtegoed, aangezien ik dit toch zelf heb opgebouwd. Graag verneem ik uw reactie.

ANTWOORD KPN
Volgens uw gegevens in ons systeem gaat u inderdaad over van abonnement naar prepaid.
En wel op 4 april 2008.
Helaas dien ik u mee te delen dat het niet mogelijk is om het bundeltegoed wat u overhoudt van uw
abonnement mee te nemen als u overgaat naar prepaid.
Dit betekent dat u uw ongebruikte tegoed dient te verbruiken voor 4 april 2008.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com.

Pruim

Re: Van abonnement naar prepaid

Ongelezen bericht door Pruim »

Dat is bij alle providers zo. Het opgebouwde tegoed hoort bij een bepaald abonnement. Stap je over naar een andere provider of een andere abonnementsvorm (of in dit geval prepaid), dan ben je het resterende beltegoed kwijt. Dit staat, als het goed is, ook in de voorwaarden van je huidige abonnement.

Gesloten