Ik heb inmiddels een maand of vier geleden een Spaartotaal pakket (nu Scarlet One; telefonie en adsl) bij Scarlet aangevraagd. De adsl-verbinding was keurig binnen de kortste keren geregeld. Mijn telefoonlijn zou na een maand worden overgezet. Ik wacht echter nog steeds tot KPN mijn telefoonlijn vrijgeeft naar Scarlet. Ik betaal hierdoor nog steeds (te veel) aan KPN, waar ik juist van af wil komen vanwege hoge kosten en slechte service.
Is dit geen zaak voor de OPTA om in te grijpen? KPN maakt duidelijk nog steeds misbruik van haar positie.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van KPN naar Scarlet
-
belletje
Re: Van KPN naar Scarlet
Tja de OPTA gaat er niet zo veel aan doen denk ik. Het is wel een lastig probleem ja. Ik heb zelf ADSL van Zon en die oplevering van het signaal van KPN heeft ruim zes maanden geduurt, dus die aantal weekjes van jou zijn nog niets, wees blij.
-
Kaartje
Re: Van KPN naar Scarlet
Ik zou gewoon opzeggen bij KPN en met een schone lei beginnen bij Scarlet.
Dit kost je wel 47,55 voor het nieuwe telefoonnummer, maar ja, dan ben je in ieder geval van die logge organisatie KPN af.
Ik word zelf een beetje doodziek van die monopolisten zoals Casema (KAASema), KPN en Eneco. Ze doen allemaal maar wat.
Gelukkig komt er steeds meer vrijheid, maar ik vind ook dat je soms door de bomen het bos niet meer kunt zien. En zijn momenteel zo veel mogelijkheden voor wat betreft adsl en telefonie (en combinatiepakketten enzo).
Dit kost je wel 47,55 voor het nieuwe telefoonnummer, maar ja, dan ben je in ieder geval van die logge organisatie KPN af.
Ik word zelf een beetje doodziek van die monopolisten zoals Casema (KAASema), KPN en Eneco. Ze doen allemaal maar wat.
Gelukkig komt er steeds meer vrijheid, maar ik vind ook dat je soms door de bomen het bos niet meer kunt zien. En zijn momenteel zo veel mogelijkheden voor wat betreft adsl en telefonie (en combinatiepakketten enzo).