LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Telfort Mobiel naar Tele2 Mobiel is een drama

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ben1

Van Telfort Mobiel naar Tele2 Mobiel is een drama

Ongelezen bericht door ben1 »

Ik heb een abonnement bij Telfort en dit loopt midden in de zomervakantie af. Ik wilde gebruik maken van een aantrekkelijke aanbieding van Tele 2: toestel met abonnement. Omdat ik in de zomer lange tijd in het buitenland zit wilde ik de overstap vervroegen, want een overstap vanuit het buitenland regelen is ondoenlijk. Bij Telfort heb ik volgens hun aanwijzingen vervroegde opzegging aangevraagd per 26/4. Uiteraard met betaling van de maanden nog te gaan t/m 26/6. Dit werd goedgekeurd.
Bij Tele2 toestel en abonnement aangevraagd per met 26/4 als porteerdatum.
Werd na veel extra belletjes toegestaan en alles zou op de 26/4 worden overgezet.
Uit een brief vernam ik dat het pas in juni zou worden verstuurd dus het toestel dreigde niet op tijd (voor 26/4) te komen werd pas gestuurd nadat ik nog een keer gebeld had.
De tele2 SIM was er op 28/4 nog steeds niet. Weer gebeld, men zei dat de portering wel op 26/4 stond, maar dat het verzenden van de SIM nog op 26/6 stond.
Na gebeld te hebben kreeg ik de SIM op 2/5. Toen werkte de SIM wel voor bellen en internet op Tele2 maar voor gebeld worden nog steeds niet.
Tele2 weer gebeld. "De portering staat op 26/6 gepland" kreeg ik te horen. Dus ik moet nu met twee toestellen rondlopen. Een om te kunnen bellen (met Tele2) en 1 om gebeld te worden (via Telfort).
Tele 2 maar weer eens gebeld. Men probeert het te regelen binnen 12 dagen. Ik geloof er niets meer van.
Ik heb alles gedaan wat ik kon/moest doen volgens de informatie mij gegeven op de websites en via de telefoon. Maar toch schijnt men dit niet te kunnen. Het is een schande dat men deze processen niet volledig onder controle heeft. Terwijl men zweert bij hoog en bij laag dat het allemaal perfect wordt geregeld, loopt het op alle fronten mis. Ik voel dit als minachting voor de klant. Niet bij de mensen in de callcenters, die staan je heel goed en behulpzaam te woord. Neen het is de leiding van de bedrijven die dit wel goed genoeg vinden, het geld stroomt toch wel binnen, en de klanten kunnen toch niks anders. Overstappen naar een ander helpt niet het is overal hetzelfde.
Ze zijn er wel als de kippen bij om seconden bellen af te ronden op hele minuten. Maar als het gaat om hun eigen proces beter in de hand te houden dan geven ze niet thuis.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Van Telfort Mobiel naar Tele2 Mobiel is een drama

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@ben1,

Wat een vervelende situatie.

Graag bekijk ik wat wij eventueel nog voor u kunnen betekenen. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, het te behouden 06-nummer van Telfort, het tijdelijke 06-nummer van Tele2, beide simkaartnummers en een alternatief telefoonnummer aan mij kenbaar maken.

Daphne

Tele2 Webcare

Re: Van Telfort Mobiel naar Tele2 Mobiel is een drama

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste ben1,

Het spijt me dat bij je overstap problemen ontstaan zijn met onder andere je nummerbehoud. Ik heb ook je bericht hierover op het Tele2 forum gelezen en hierop gereageerd. Als ik je hier nog bij kan helpen hoor ik het graag! Via het Tele2 forum kun je me een bericht sturen, dan pak ik dit daar verder op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten