LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veel problemen Xperia Z

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Carlos0_0

Veel problemen Xperia Z

Ongelezen bericht door Carlos0_0 »

Hallo allemaal,

IK had eens een vraag een vriendin van mij heeft een xperia z nog geen jaar, de telefoon moet nu al voor de 5 keer volgens mij gerepareerd worden.
De 1ste 3 keer had ze dooie pixels waarna die terug kwam nog steeds niet gemaakt was, de 1na laatste keer weet ik niet en nu flipt de hele scherm hem.

De telefoon is dus nu weer weg voor reparatie, maar lijkt me kan ze geen andere telefoon krijgen?
Ze betaalt nu voor een telefoon die eigenlijk alleen maar stuk gaat, weet iemand toevallig hoe dit zit ?.

De mijne is nu ook ter reparatie met een barst in het scherm wat vele hebben, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Teunbosseman
Contacteer:

Re: Veel problemen Xperia Z

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Carlos0_0 schreef:Hallo allemaal,

IK had eens een vraag een vriendin van mij heeft een xperia z nog geen jaar, de telefoon moet nu al voor de 5 keer volgens mij gerepareerd worden.
De 1ste 3 keer had ze dooie pixels waarna die terug kwam nog steeds niet gemaakt was, de 1na laatste keer weet ik niet en nu flipt de hele scherm hem.

De telefoon is dus nu weer weg voor reparatie, maar lijkt me kan ze geen andere telefoon krijgen?
Ze betaalt nu voor een telefoon die eigenlijk alleen maar stuk gaat, weet iemand toevallig hoe dit zit ?.

De mijne is nu ook ter reparatie met een barst in het scherm wat vele hebben, ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Is een uitzending over geweest:

http://www.trosradar.nl/uitzending/arch ... 3ddb7dac5/

ronaldfrederiks

Ongelezen bericht door ronaldfrederiks »

Na de xperia z nog net geen jaar te hebben. Is bij mij ook het noodlot toegeslagen.
Een barst in het scherm, zomaar spontaan. Was aan het bankieren met de mobiel totdat het bovenste gedeelte niet meer reageerde.
de mobiel uitzet en weer aan..maar deed nog steeds niks.
Eens goed gekeken na het scherm, zie ik een barst .
Hi gebeld en ik werd doorverbonden met Smartcare.
Telefoon werd netjes opgehaald thuis.
Kreeg een leentoestel, een samsung galaxy mini.

Nu ben ik aan het wachten op de offerte.
En of ik de reparatie zelf moet betalen.
Maar werd me meteen verteld door smartcare dat het niet binnen de garantie valt.

Dus afwachten nog maar.

Gr. Ronald Frederiks

ronaldfrederiks

Ongelezen bericht door ronaldfrederiks »

Gisteren me mobiel terug gekregen.
Werd netjes thuis bezorgd door postnl
Leentoestel werd meegenomen.
De xperia z is gerepareerd en de waren geen kosten aan verboden.
Viel dus onder de garantie denk ik dan maar.

Gr ronald frederiks

Gesloten