| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verdubbeling abbonement
-
Gast
verdubbeling abbonement
geachte lezers, pas op voor de praktijken van t-mobile.ik had een aanbieding voor verlenging van mijn contract en heb dit ook gedaan,kreeg een nwe. mobiel maar mijn abo.van 150min. werd ook verdubbeld naar 300min.ik heb alles op papier staan en daar staat niks van verdubbeling van belmin.dus ik naar hun eerst zeiden ze dat ik dat bij de vernieuwing had gadaan en ik zei dat is niet waar.na een paar uur en verschillende afd.vroeg een slimme aan mij op te lezen wat in het contract staat ik dat gedaan,toen stapten ze over op een strategie van dat ik gebeld en tel. mijn belmin. veranderd heb,nou dat heb ik niet gedaan en dat moet ik nu maar gaan bewijzen,en dat is tmobile.mijn telefonische verleden is dat 150min voor mij teveel is want ik gebruik niet alles en nu heb ik elke keer 600 min tegoed maandelijks.dit hebben ze ook gezien toen ik dat zei maar zij kunnen toch niks doen ik moet maar een klachtenbrief sturen einde verhaal.t-mobile nooit meer.
-
Gast
Re: verdubbeling abbonement
Meestal nemen ze dit soort gesprekken op.
Als ze dit niet hebben gedaan kunnen hun dus niet bewijzen dat jij dit gezegd of gedaan hebt en kunnen ze dus niks bewijzen.
Zegt dus ook dat jij waarschijnlijk niet accoord hoeft te gaan met dit abonnement.
Als ze dit niet hebben gedaan kunnen hun dus niet bewijzen dat jij dit gezegd of gedaan hebt en kunnen ze dus niks bewijzen.
Zegt dus ook dat jij waarschijnlijk niet accoord hoeft te gaan met dit abonnement.