LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlagen abo T-Mobile ineens niet mogelijk na toezegging!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Zou je T-Mobile aanraden aan vrienden en familie?

Nee
0
Geen stemmen
Zeker niet
0
Geen stemmen
Absoluut niet
1
100%

Totaal aantal stemmen: 1

Mrls-V

Verlagen abo T-Mobile ineens niet mogelijk na toezegging!

Ongelezen bericht door Mrls-V »

Ongeveer 1,5 maand geleden heb ik gebeld met T-Mobile, en gevraagd of het mogelijk was dat mijn abonnement verlaagd zou worden. Dit moest door de medewerkster nagevraagd worden, en werd uiteindelijk bevestigd. Hier zouden echter wel kosten voor in rekening gebracht worden.

Nu blijkt 1,5 maand later dat dit helemaal niet mogelijk is! Deze medewerkster schijnt mij verkeerd ingelicht te hebben, en het blijkt helemaal niet mogelijk te zijn!!

Belachelijk, eerst wordt het toegezegd, en 1,5 maand later kunnen ze niets meer terugvinden van deze toezegging.. Natuurlijk niet. Dat is makkelijk gezegd.

Al met al, zeer ontevreden over T-Mobile en zijn service naar een langdurige klant!!

witte angora

Re: Verlagen abo T-Mobile ineens niet mogelijk na toezegging!

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt. Je kunt een abonnement wel upgraden, maar niet verlagen. Hoogstens tenzij je een boete betaalt, maar dat is niet altijd het geval, denk ik.

Denk dat de Miep in kwestie dringend aan een cup-a-soup toe was.

atesli

Re: Verlagen abo T-Mobile ineens niet mogelijk na toezegging!

Ongelezen bericht door atesli »

Beetje oneerlijke poll.
Je kan alleen maar uit iets negatief kiezen.

Misschien heb ik wel geluk maar ik heb niets te klagen.
Nooit problemen met dekking of capaciteit gehad.
Klantenservice die mij altijd prima heeft geholpen.

Gr
ATESLI

Gesloten