LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlengen bij Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Koen.

Verlengen bij Hi

Ongelezen bericht door Koen. »

Hallo,

ik mag sinds 1 week verlengen bij Hi. Ik heb nu een telefoon uitgezocht (LG Optimus 2X Speed). Nou kost 'ie, als ik een nieuw abonnement afsluit 99,95 i.c.m Hi Online 20 en Internet Extra. Vervolgens log ik in om te verlengen. En wat blijkt, als ik wil verlengen kost het toestel (met dezelfde abonnementsvorm) 159,95. Dat is € 60,- duurder. Dat is toch niet normaal lijkt mij? Het is dus niet alleen bij die telefoon maar ook bij andere.
Ik vind dit heel on-klantvriendelijk.
Weet iemand hoe dit komt?

Koen

m10ee

Re: Verlengen bij Hi

Ongelezen bericht door m10ee »

Mij viel vorige week hetzelfde op, erg klantonvriendelijk inderdaad! Bij was het voor verlengen ook duurder. Daarnaast was de prijs van de telefoon die ik wilde na een paar dagen ook ineens hoger, helemaal belachelijk.
Maar gelukkig heb ik wat kunnen onderhandelen door het telefoonnummer voor verlengen (0800-0105) te bellen, ze begrepen dat ik me benadeeld voelde en hebben me alsnog een schappelijke toestelprijs én korting gegeven!
Dus even bellen en goed beargumenteren is mijn tip.
Nadeel aan deze methode: de medewerkers zijn niet allemaal even zorgvuldig met invullen van je order, bij mij klopte het afleveradres niet dus ik heb wel meerdere malen moeten bellen.
Succes!

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Misschien toch op zoek naar een andere provider die je meer kan bieden. Plus dat het misschien ook wel handig is om te vergelijken http://www.belkostenwijzer.nl

MVG,
Henk

paristars

Ongelezen bericht door paristars »

zodra je nieuw bent ben je koning, maar zolang jij al een tijdje bij ze loopt dan ben je toch al in hun pocket en doen ze kapsones en weet je wie de fout is wij de consumenten omdat we ze groot maken en hun keren de rug toe.
dat is al het eier eter.

HTCHenk007

Heeft misschien ook wat te maken met de klant waarde die je hebt bij Hi.

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

Niet alleen bij Hi is dit, is bij iedere provider. Nieuwe klanten veel korting bestaande praktisch niks.
Daarom stap ik al jaren tegen einde abo op naar andere provider met nummerbehoud.

paristars

doet er niet toe klant is koning toch?

HTCHenk007

En KPN is keizer.

HTCHenk007

Vergeet tevens niet de aansluitkosten voor een nieuwe klant a 29,95 mee te rekenen.

paristars

veel providers doen niet meer aan aansluitkosten vanwege het feit dat ze meer klanten kunnen binden en eventueel oplichten:P

HTCHenk007

iedere provider heeft aansluitkosten tegenwoordig KPN heeft ze namelijk net verhoogd naar 29,95.

;-)

manondoris

Ongelezen bericht door manondoris »

ik ben al bijna 6jaar abbonee bij hi, nu mocht ik in juni weer een nieuw toestel uitzoeken en mijn abbo aanpassen maar nu vinden ze het ineens nodig om niet 4mnd van te voren maar 2 mnd van te voren een nieuw toestel uittezoeken . nu is met de carnaval mijn mobiel gesneuveld en doet echt helemaal niets meer, ik bellen met hi en mijn situatie uitgelegd , ik wilde ook nog wel iets van een boete of een bijbetaling doen . maar nee dit was allemaal niet mogelijk en officieel moet ik wachten tot okt . maar je mag dan 2mnd van te voren dus word het augustus , nu kon ik wel een bezwaar sms sturen en dan mocht ik bij gratie god toch in juni een nieuw toestel . eigenlijk vind ik dat ook niet erg klant vriendelijk als je al zo lang klant bent en alltyd netjes betaald , dit is mijn 3 de toestel van hun en verder nooit iets gehad of ergens aanspraak op gemaakt. wat vinden jullie hier nou van .

Gesloten