Beste mensen,
Op dit moment heb ik een 1 jarige mobiele contract bij T-mobile.
Voordat je een prive gsm aansluiting aangaat, checken diverse providers of je wel kredietwaardig bent. (preventel enzo)
Mijn simpele vraag waar ik op het moment geen antwoord op kan vinden is:
Voeren telecomproviders ook een creditcheck uit als jij je gsm aansluiting verlengt met 1 of 2 jaar?
Alvast bedankt voor uw antwoorden.
Grt,
Carlos
(ps: deze vraag staat niet uit bij T-mobile - ik dacht ik plaatst het hier omdat er misschien andere mensen zijn die dit willen weten)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verlening T-mobile (credit check)
Re: Verlening T-mobile (credit check)
Bij mijn weten doen ze het niet, maar ze zouden het wel mogen doen.
En zolang jij geen achterstand hebt op je huidige abonnement zal die meestal wel verlengd worden.
En zolang jij geen achterstand hebt op je huidige abonnement zal die meestal wel verlengd worden.
-
T-Mobile Webcare
Re: Verlening T-mobile (credit check)
@Carlos85:
Hoe het bij andere providers zit, durf ik je niet te zeggen maar bij T-Mobile kun je je abonnement verlengen wanneer je geen achterstand van betaling bij ons hebt. Er wordt dus alleen gekeken naar eventuele openstaande bedragen. Verder wordt er inderdaad geen credit check uitgevoerd
Kim
T-Mobile Webcare
Hoe het bij andere providers zit, durf ik je niet te zeggen maar bij T-Mobile kun je je abonnement verlengen wanneer je geen achterstand van betaling bij ons hebt. Er wordt dus alleen gekeken naar eventuele openstaande bedragen. Verder wordt er inderdaad geen credit check uitgevoerd
Kim
T-Mobile Webcare