LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vermiste telefoon bij Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wissel

Vermiste telefoon bij Telfort

Ongelezen bericht door wissel »

Begin december een telefoon en abonnement bij telfort online aangeschaft. E.e.a. is tijdig geleverd voor Kerst.
Echter dan gaat binnen 3 minuten het scherm definitief op zwart.
vervolgens vertelt de klantenservice dat de enige optie is opsturen via de reparatie service. Hoewel ik het gloednieuwe toestel gewoon wil ruilen....

Dan toch maar opgestuurd en volg ik dagelijks de voortgang op e-repair. Aangezien hier niets verandert ga je dan de klantenservice bellen en na ca. 2 weken krijg je tehoren dat de reparatie in behandeling is, 1 week later hoor je dat het toestel klaar is en wordt opgestuurd. Na 1 week bel je weer omdat je niets geleverd krijgt. en dan krijg je te horen dat het toestel nooit is ontvangen, nooit gerepareerd is en vermist is!!!
Dan begint het moeizaam faxen en versturen van de postkantoor documenten (ze ontvange ze niet / zijn onleesbaar voor hen)
Intussen alles ook per post verstuurd aan zowel logistek als customer relations om dit op te lossen.
De mededeling van de klantenservice is en blijft dat TPG het wel zoek zal hebben gemaakt en dat dat mijn probleem is?!? en dat zij dat als service vor mij na zoeken.... Daar ben ik het dus niet mee eens omdat ik het toestel geruild wilde en helemaal geen reparatie en mijn voorstel was dat ik bij een telfort winkel e.e.a. zou ruilen. Daarnaast is de reapartie service iets wat geregeld wordt door Telfort zelf.
Nu zijn ze al weken aan het speuren en de enige mededeling is u moet gewoon afwachten.....totdat TPG bevestigd dat hij weg is. Maar misschien hebben ze dat zelf wel gedaan.....
Vast staat de telefoon is vermist ik heb het bewijs dat ik e.e.a. heb verstuurd en ik betaal intussen al 4 maanden lang abonnement en kan nog steeds niet bellen.....
meedere telefoontjes en brieven aan Customer relations en de directie van Telfort halen niets uit (er komt gewoon geen antwoord!!!)

De vraag blijft:
Hoe kan ik dit oplossen? Als ik naar die klantenservice bel hoor ik elke keer u moet gewoon afwachten.....

Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag

bij voorbaat dank.

Jan

karr-1

Re: Vermiste telefoon bij Telfort

Ongelezen bericht door karr-1 »

Tsja het klinkt heel flauw, maar ik denk inderdaad dat je het beste kunt wachten. Je moet ze eerst de gelegenheid geven om het zelf op te lossen.

Als dat niet lukt kun je eens contact opnemen met je rechtsbijstandverzekering of een rechtswinkel voor advies.

wissel

Ongelezen bericht door wissel »

en nu?????

3 weken verder en nog steeds geen voortgang.

Wie moet ik inschakelen?

Jan

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Probeer via kantongerecht al het betaalde terug te vorderen.

Voor meer info zie onderstaande topic:

http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=25702

Deze procedure kost niet veel, je hebt geen advokaat nodig, en is geheel schriftelijk.

succes

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

vorige week zaterdag naar de Telfort winkel gegaan. En daar gaf de bedrijfsleider aan dat hij en paar telefoontjes zou doen op maandag.

Binnen 3 dagen was het toestel geleverd!
Al die tijd lag het gewoon ergens........
Hulde aan de menselijke klantenservice.

Ik ben benieuwd of er ooit nog reactie komt op mijn brief met de vraag voor vergoeding van de geleden schade....
het zou ze sieren..

Jan

Gesloten