Ik las op dit Forum, dat O2 klachtenbrieven zou vernietigen. Dat zou in de Volkskrant hebben gestaan. Wie heeft hierover meer informatie? Wie weet hoe dit precies zit? Ik heb zelf een protestbrief gestuurd over de aangekondigde kostenberekening voor een gespecificeerde nota. Ik zou het vervelend vinden als O2 mijn brief meteen versnippert.
Met dank,
Eef.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vernietiging klachtenbrieven O2
Re: Vernietiging klachtenbrieven O2
Dag Eef,
Zou het niet kunnen dat dit een broodje aap verhaal is? Ik geloof niet lang niet al die mooie verhalen op dit forum. Jij wel?
Fiona
Zou het niet kunnen dat dit een broodje aap verhaal is? Ik geloof niet lang niet al die mooie verhalen op dit forum. Jij wel?
Fiona
Re: Vernietiging klachtenbrieven O2
Met stijgende verbazing volg ik alle oververhitte discussies op dit telecommunicatie-forum van de TROS. Het dunkt mij, dat er een deel van de verhalen op waarheid berust en dat een ander deel uit de duim is gezogen of grotendeels is verzonnen.
Wat er wel en wat er niet waar is, dat is bijna niet uit elkaar te houden. De algehele tendens is, dat er veel over Telfort-O2 wordt geklaagd, maar ik lees ook heel positieve bijdragen (van O2-medewerkers???). Het is voor mij een onwarbare kluwen geworden, wat ik wel en wat ik niet voor waar mag aannemen.
Hoogachtend,
Edwin Schildkamp
Wat er wel en wat er niet waar is, dat is bijna niet uit elkaar te houden. De algehele tendens is, dat er veel over Telfort-O2 wordt geklaagd, maar ik lees ook heel positieve bijdragen (van O2-medewerkers???). Het is voor mij een onwarbare kluwen geworden, wat ik wel en wat ik niet voor waar mag aannemen.
Hoogachtend,
Edwin Schildkamp
Re: Vernietiging klachtenbrieven O2
Hoi Edwin,
Er zijn hier inderdaad lieden actief die hier niet thuis horen. Ik vind dat dit forum alleen is bedoeld voor diegenen die klant zijn bij een bepaalde organisatie, en over hun ervaring hier een stukje willen schrijven.
Het lijkt erop dat er ook stukjes worden gepubliceerd door concurrenten van maatschappijen of door maatschappijen zelf, om daarmee de opinie op het forum te beïnvloeden of om verwarring te zaaien.
Ik laat me niet uit het veld slaan en vraag aan mede-gedupeerden om gewoon te blijven schrijven, op elkaar te reageren en van alle publicaties met de nodige achterdocht kennis te nemen.
Graag zie ik uit naar reacties. Groet uit het Twentse,
Ben
Er zijn hier inderdaad lieden actief die hier niet thuis horen. Ik vind dat dit forum alleen is bedoeld voor diegenen die klant zijn bij een bepaalde organisatie, en over hun ervaring hier een stukje willen schrijven.
Het lijkt erop dat er ook stukjes worden gepubliceerd door concurrenten van maatschappijen of door maatschappijen zelf, om daarmee de opinie op het forum te beïnvloeden of om verwarring te zaaien.
Ik laat me niet uit het veld slaan en vraag aan mede-gedupeerden om gewoon te blijven schrijven, op elkaar te reageren en van alle publicaties met de nodige achterdocht kennis te nemen.
Graag zie ik uit naar reacties. Groet uit het Twentse,
Ben