Nog nooit in mijn hele leven ben ik zo vreselijk onbeschoft behandeld!!!!
Morgen vrijdag 13-1-2006 is het 7weken geleden dat ik zonder telefoon zit, ik ga niets meer uitleggen!!!
Na bijna 50/60 euro mobiel te hebben verbeld aan versatel zeven weken wachten werd ik eindelijk gebeld dat er een monteur zo komen om het probleem op te lossen.
Ik heb een afspraak gemaakt voor vandaag donderdag 12-01-2006, tussen 12.00 en 18.00uur zou de monteur langs komen.
Het is nu bijna 22.05uur en na drie keer gebeld te hebben en wederom niets wijzer geworden te zijn is de monteur niet geweest en heeft het mij ook nog eens 6 verlof uren gekost!!!
Ik werd vanavond drie maal doorverbonden door de klanteservice van versatel met het installatie bedrijf van versatel, die mij overigens niet konden helpen en weer terug zetten met de klantenservice en mij ook nog eens vertelde dat hun collega's van de klantenservice mij hadden afgescheept zodat ze van mij af zouden zijn.
Toen stond ik werkelijk op ploffen en wederom machteloos met mijn mobiel in de handen en werkelijk in alle staten!!!!
Ik kan eisen wat ik wil maar versatel heeft hier duidelijk geen enkele boodschap aan en wordt ik afgescheept met een creditnota van 79,= euro!
Daarmee zou de kous zeker af moeten zijn, nou niet meer bij mij want als ik weet waar de klantenservice zou zitten stond ik allang op de stoep!
Laat alsjeblieft weten of je ook slechte ervaringen hebt met versatel, want samen zijn we in ieder geval iets sterker!!
Gr Richard Franke
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] versatel??? slechter kan niet
Re: versatel??? slechter kan niet
Ook wij hebben nog steeds geen telefoon via Versatel.
Wij blijven bellen met onze mobiel en elke keer wordt er gezegd dat ze het zo snel mogelijk inorde gaan maken.
Vanaf 25 oktober hebben wij Versatel, maar geen telefoon.
Aangezien 26 december ons contract verliep bij de KPN hebben we sinds dien geen telefoon meer. Elke keer beloven ze dat ze er mee bezig zijn, maar je hoord daarna niks meer. Het eenige wat ze wel goed kunnen is geld van je rekening te halen ( wat we nu bij de bank hebben geblokkeerd)
Ik wilde je even laten weten dat je dus niet alleen staat.
Met vriendelijke groeten C v/d Ploeg
Wij blijven bellen met onze mobiel en elke keer wordt er gezegd dat ze het zo snel mogelijk inorde gaan maken.
Vanaf 25 oktober hebben wij Versatel, maar geen telefoon.
Aangezien 26 december ons contract verliep bij de KPN hebben we sinds dien geen telefoon meer. Elke keer beloven ze dat ze er mee bezig zijn, maar je hoord daarna niks meer. Het eenige wat ze wel goed kunnen is geld van je rekening te halen ( wat we nu bij de bank hebben geblokkeerd)
Ik wilde je even laten weten dat je dus niet alleen staat.
Met vriendelijke groeten C v/d Ploeg