LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verschillen diverse gemeenten.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
apmverschuur

verschillen diverse gemeenten.

Ongelezen bericht door apmverschuur »

Het irriteerd me al jaren dat er qau financien zoveel verschillen zitten tussen verscheidene gemeenten. Nu ook weer, een collega en ik vragen tegelijkertijd een vergunning aan voor een dakopbouw. Legesgeld voor mijn collega 498 euro. Legesgeld voor mij 1002 euro. Uitleg na contact gemeente dat hun het bestemmingsplan niet in orde hebben en dat dit per gemeente vastgelegd wordt. Dit is toch niet mijn probleem ( dat hun het niet op orde hebben ). Paspoort rotterdam 80 euro, friesland 50 euro. Woz in Woerden 230 euro en in zevenhuizen 350 euro.
Ik snap niet zo goed waarom dit soort dingen niet landelijk vastgelegd worden.

Zie ik dit nu fout of zijn er meerdere die er zo over denken?? :oops:

Kika29

Re: verschillen diverse gemeenten.

Ongelezen bericht door Kika29 »

ik wil me nergens mee bemoeien maar dit is het telefonie topic ...Misschien handig je klacht bij een ander topic te plaatsen ;-)

apmverschuur

Ongelezen bericht door apmverschuur »

ja stom je hebt gelijk ik heb hem verplaatst. Maar ik krijg deze niet meer weg!! :idea:

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 »

Och geeft niet....als je maar op de goede plek terecht bent gekomen om antwoorden te krijgen ;-)

Gesloten