LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vervolg op geplaatste klacht van 28-02-2003

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vincent Tan-A-Kiam

vervolg op geplaatste klacht van 28-02-2003

Ongelezen bericht door Vincent Tan-A-Kiam »

Beste Radar,

Allereerst gaat het hier niet om een opzegging,maar om het aflopen en verlengen van mijn contract bij Ben/ T-Mobile.
Dus de adviezen om alsnog mijn contract schriftelijk op te zeggen, zijn niet van toepassing.
Nogmaals:

Als je een contract(Ben-vaak) hebt lopen tot 24-11-02 en en per 10-10-02 een nieuwe contract(Ben-enorm) geregeld hebt, hoe is het dan mogelijk dat men mij tot op de dag van vandaag wil laten betalen voor beide contracten?

Men verwijst mij van klantenservice naar incasso en andersom, op deze manier kom ik niet verder. Tevens heb ik nog steeds geen herberekening ontvangen. Wel krijg ik nog steeds rekeningen cq aanmaningen toegestuurd en ben ik vandaag afgesloten! Ze dreigen zelfs om mijn gegevens door te geven aan Preventel waardoor ik mij niet bij andere providers aan kan melden. Ik probeer er op deze manier aandacht voor te vragen/ krijgen, en hoop dat Radar mij hier verder mee kan helpen.

Uitleg

Re: vervolg op geplaatste klacht van 28-02-2003

Ongelezen bericht door Uitleg »

Vincent,

Je bent nog steeds niet echt duidelijk. Als je een contract heb lopen tot 24-11-02 en dit niet opzegt, is het logisch dat je deze moet betalen. Je hebt in de vorige 'post' gezegd dat The Phone House je abo. had opgezegt, maar dat kan natuurlijk niet. Als jij toen een nieuw contract heb aangesloten moet je nu natuurlijk inderdaad betalen voor 2 abo's. De adviezen om schriftelijk op te zeggen zijn dus wel degelijk van toepassing. Daarom op een rij de adviezen om hier zo goed mogelijk doorheen te komen:

1) Betaal de openstaande facturen ASAP. Dit alleen om verdere Incasso en ellende te voorkomen. Dit is vervelend, dat begrijp ik, maar het is beter dan dat je nu als wanbetaler in de boeken komt.

2) Vraag na bij de Klantenservice welke abo's nu nog actief zijn en tot wanneer ze lopen of dat ze contractsvrij zijn.

3) Zeg de contracten SCHRIFTELIJK, aangetekend, op.

4) Wacht op de bevestiging, verknip je SIM kaarten.

5) Na 2 a drie maanden zullen alle contracten stop gezet zijn en ben je er helemaal vanaf.

Ik geef toe, het kost je misschien wel geld, maar je bent er dan wel klaar mee. Want geloof me, uiteindelijk is dit ECHT de beste oplossing. Je zal toch als consument aan het kortste eind trekken Oh, advies 6) Neem nooit meer een mob. telefoon, want blijkbaar weet je niet goed hoe contracten ed. werken.

Veel sucses verder,

Mvg.
Niki

m

Re: vervolg op geplaatste klacht van 28-02-2003

Ongelezen bericht door m »

ik zou ten eerst maar eens te raden gaan bij TPH.
ik snap dus never nooit niet hoe het zo kan zijn dat je twee abo's hebt met een en dezelfde nummer. of begrijp ik het nu nog steeds verkeerd.

Gesloten