LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VIBRA! ongevraagde sms-jes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yuko

VIBRA! ongevraagde sms-jes

Ongelezen bericht door Yuko »

Ik krijg ongevraagd sms-jes van VIBRA! Afzender 3210 en ze zijn niet eens te lezen. Deze sms-jes kosten me elke week weer 5,= per 3 sms-jes. Ik heb een Hi-prepay, maar de klantenservice kan en wil me niet helpen met het opzeggen en kan nergens afzegcodes over hen vinden.
Het ergste is natuurlijk kan dit zomaar, zonder aanmelding sms-jes versturen die zo duur zijn? En mag Hi dit wel zo afboeken van mijn beltegoed????

caruso

Re: VIBRA! ongevraagde sms-jes

Ongelezen bericht door caruso »

Ongevraagde SMS-jes bestaan niet! U heeft vast en zeker ooit, ergens, met iets, op een JA-knopje gedrukt.
Denk maar eens goed na waar en wanneer dat was....

jor

Re: VIBRA! ongevraagde sms-jes

Ongelezen bericht door jor »

Ook ik kreeg elke keer smsjes van 6464 en 3210.
Ik heb op de site's gezocht naar een oplossing om dit stop te zetten en heb de volgende gevonden:

1.2 Ik wil geen produkten of diensten meer ontvangen.

Er zijn 2 manieren om de dienst stop te zetten. Na aanmelding voor de dienst heb je een welkomst sms ontvangen waarin alle informatie staat. In deze sms staat ook beschreven hoe je je kunt afmelden. Sms het woord STOP naar de betreffende shortcode. Bv. STOP naar 6464.

Of:

Klik op de pagina "Contact", vul alle verplichte velden in, selecteer de optie "Ik wil me afmelden" en druk daarna op "verzenden". De helpdesk zal de service zo spoedig mogelijk beeindigen.

Ik heb naar beide nummer het woord STOP gestuurd en meteen kreeg ik een sms terug dat ik was afgemeld. Dus het probleem is opgelost.

Lees hierboven even van iemand die hetzelfde probleem had met 3210.
Anders kijk op www.smsstoppen.nl

En ja, dat mag de provider gewoon afschrijven, Ergens heb je een keer ( per ongeluk ) toestemming gegeven of bv een gratis iets binnen gehaald ( ringtone enz.)en dan zit daar vrijwel altijd een addertje onder het gras. :wink:

Gesloten