Ook ik wil me bij de boze vodafone klanten voegen.
Het gaat over het volgende:
In 2006 heb ik na al jarenlang een tevreden prepaid klant van vodafone te zijn geweest besloten een abonnement te nemen. Destijds was ik bijna 18 en omdat ik de telefoon per direct nodig had i.v.m. werken op een boot, heeft mijn vader het abonnement op zijn naam afgesloten. Volgens de medewerker in de winkel zou het een paar dagen duren eer dat de simkaart zou werken omdat ik mijn nummer wilde behouden. Daarop vertrouwend ben ik gaan werken maar na een week nog steeds geen werkende simkaart. En omdat ik alleen op zondag thuis was i.v.m. mijn werk kon ik niet naar een winkel voor navraag. Intussen had ik nog steeds de prepaid kaart in gebruik in afwachting wanneer het abonnement zou gaan werken. En dus moest ik ook steeds me kaart opladen met saldo.
Uiteindelijk had ik na 3 maanden een week vrij en ben ik met mijn ouders naar dezelfde winkel teruggegaan om navraag te doen hoe het zat, want het abonnement werkte nog steeds niet. En in de voorwaarden van Vodafone staat dat de procedure van nummerbehoud max. 10 dagen kan duren (niet 3 maanden dus) Ik nam aan dat er iets mis was.
De medewerker van de winkel wist ons te vertellen wat er mis was. Er stond geen abonnement van mij in????? Die waren ze kwijtgeraakt dan was de conclusie. Nogal raar want het was in de winkel detijds met de computer aangevraagd en ik had de telefoon, het contract en de simkaart meegekregen. De oplossing was volgens de medewerker om het abonnement dan maar opnieuw erin te zetten. Met als gevolg dat ik geen korting meer kreeg, want die actie was inmiddels verlopen, en het zou vanaf die datum voor 2 jaar ingaan, terwijl ik detelefoon al die tijd al had. Wat een service van Vodafone........
Vervolgens ging het een tijdje goed, totdat ik op mezelf ging wonen. De medewerkers van de klantenservice vertelden mij dat ze het adres alleen konden wijzigen tegen betaling!!?? omdat het op mijn vaders naam stond. Service??? Daar ben ik niet mee akkoord gegaan want het is balachelijk dat je voor een wijziging van je gegevens moet betalen vind ik. Later opnieuw gebeld en deze medewerker kon mij vertellen dat ik helemaal niets kon wijzigen en dat wat mij de vorige keer gezegd was dat ik dat uit mijn duim zoog, want zo werkt Vodafone niet???? Vervolgens nog een keer geprobeerd maar ik kan tot de conclusie komen dat de service van Vodafone wat betreft de klantenservice helemaal niks is. Het laatste gesprek liep helemaal nergens op uit. Ik belde op om naar de einddatum van het abonnement te informeren, want ik wilde na 2 jaar het abonnement op mijn eigen naam laten zetten. De medewerker stelde me een aantal dingen voor (opnieuw tegen betaling) en dat dat de beste oplossing was. Ook vertelde ze me dat ik allang een nieuwe telefoon mcht uitzoeken, wel raar dat je daar geen bericht van krijgt, wat een service. Ik zei dat ik daar geen oplossing in zag en dat ik het abonnement op wilde zeggen en dan een nieuw abonnement wilde aanvragen en dan op mijn eigen naam. Dat kon niet volgens de klantenservice, dat was allemaal veel te ingewikkeld. En ik kon niet telefonisch opzeggen, dat moest schriftelijk. Vervolgens zei ik dat ik het dan helemaal wilde opzeggen en als antwoord begon de medewerker te snauwen en zei dat ik dat dan maar lekker moest doen. Een beetje verbaasd heb ik toen opgehangen want ik was toch echt in de veronderstelling dat ik had gesproken met de klantenservice.... Ben daarna op de site van Vodafone gaan kijken of dat daar een oplossing stond. Daar heb ik een opzegformulier gevonden en dat heb ik ingevuld met mijn vader en opgestuurd met een begeleidende brief erbij met de mededeling dat ik wacht op een bevestiging van mijn opzegging.
Ik kan jullie vertellen dat ik die bevestiging nog steeds moet krijgen.
Na het incident met de klantenservice kreeg ik ook geen sms-jes meer dat ik nog een rekening moest betalen. Dat kwam alleen nog per post, bij mijn ouders, waar ik niet bij in de buurt woon. Dus mijn moeder belde mij om te zeggen wat ik moest betalen en dat heb i kgedaan. Vervolgens werd daarna mijn telefoon afgesloten (na betaling) en ik kon volgens de site voor vragen naar 1200 bellen. Het hilarische van dit alles is nog wel dat de telefoon zo was geblokkeerd dat ik zelfs dat nummer niet kon bellen. Volgens de website kon ik met mijn vaste telefoon wel een ander nummer bellen, overigens tegen betaling van een fors bedrag per minuut en na een kwartier in de wacht was ik nog niet geholpen... Toen ik de keuze van nieuw abonnement intoetste werd ik wel direct geholpen, heel gek dat daar geen wacht rij voor is... Dat gesprek hielp ook helemaal niets ik moest volgens de medewerker maar gewoon betalen... Ik vertelde dat ik al had betaald en ook had opgezegd. De medewerker moest me doorverbinden waarna ik werd opgehangen?????????? Opnmieuw wat een service.
Momenteel zit ik nog steeds te wachten op de bevestiging en de simkaart is inmiddels overleden volgens mij. Aan vodafone heb ik helemaal niks want die willen volgens mij alleen maar geld ontvangen, ik kreeg namelijk na de blokkering rekeningen toegestuurd die ik moest betalen waarin ik volgens vodafone flink had gebeld en dat terwijl mijn toestel was geblokkeerd!!! Heel knap van Vodafone dat hun beweren dat ik met een geblokkerd toestel zoveel kan bellen en sms-en. Vervolgens ontvang ik opnieuw een brief dat hun het abonnement maar hebben stopgezet met een enorm bedrag wat ik nog moet betalen.
Ik ben vodafone helemaal zat want er is totaal geen service of medewerking... het enige wat je krijgt als je iets wilt wijzigen is gezeik en hoge rekeningen die ik niet kan plaatsen.
Hoe kom ik van vodafone af!!!!!!![/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone aaaaaaarrgghhh
-
WEBRELATIONSAA
Re: vodafone aaaaaaarrgghhh
Uit je verhaal concludeer ik dat een aantal zaken niet zijn verlopen zoals het hoort.
Stuur me, als je dat wilt, even het mobiele nummer waar het over gaat. Dan zoek ik uit hoe de vork in de steel zit en wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com.
Antoine
Vodafone Web Relations
Stuur me, als je dat wilt, even het mobiele nummer waar het over gaat. Dan zoek ik uit hoe de vork in de steel zit en wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com.
Antoine
Vodafone Web Relations
-
Hambartsumyan
Re: vodafone aaaaaaarrgghhh
Ik ben sindskort, een maand, klant bij Vodafone en ik heb het ook gehad met ze. Het zijn oplichters. Mensen gewaarschuwd ga geen abonnement aan met Vodafone. Ik heb een telefoon geleverd gekregen wat niet deugt na een week was die al weg voor reparatie. Vervlgens krijg ik een toestel terug waar niets aan gedaan is. Ja een nieuwe batterij, maar dit is geen oplossing voor het probleem.
In deze topic is te lezen wat:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=66534
Als het zo door gaat ga ik andere maatregelen nemen en ga ik mijn contract ontbinden wegens het niet nakomen van een overeenkomst (het leveren van een product wat nite deugt)
In deze topic is te lezen wat:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=66534
Als het zo door gaat ga ik andere maatregelen nemen en ga ik mijn contract ontbinden wegens het niet nakomen van een overeenkomst (het leveren van een product wat nite deugt)