LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone. Al 10 keer een nieuw nummer gekregen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mylen

Vodafone. Al 10 keer een nieuw nummer gekregen

Ongelezen bericht door mylen »

Mijn beste vriendin heeft een mobiel abonnement bij Vodafone. In een jaar tijd heeft zij al 10 keer een nieuw nummer gekregen zonder dat zij daar om heeft gevraagd. Nu heeft zij een tweejarig abonnement en kan zij pas volgend jaar van haar abonnement af. Zijn er meer mensen met dezelfde problemen bij Vodafone? Is er een manier om toch onder het abonnement uit te komen?

GJvdZ

Re: Vodafone. Al 10 keer een nieuw nummer gekregen

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Hoe bedoel je "nieuw nummer gekregen"? Zomaar spontaan een ander 06 nummer?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Dit snap ik ook niet. Gezien de schaarste van het aantal 06 nummers lijkt me dit vrij onwaarschijnlijk.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Nog nooit van gehoord ! Kan het ook haast niet geloven.
Zelfs "zomaar" ineens één nieuw nummer komt al vreemd over in een tijd van nummerbehoud.
Maar met sumiere gegevens van TS, welke ook nog schrijft voor een ander, kunnen we er weinig mee..........
Waarom schrijft ze trouwens niet zelf, dan kan ze het misschien zelf duidelijker uitleggen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

mylen schreef:Mijn beste vriendin heeft een mobiel abonnement bij Vodafone. In een jaar tijd heeft zij al 10 keer een nieuw nummer gekregen zonder dat zij daar om heeft gevraagd. Nu heeft zij een tweejarig abonnement en kan zij pas volgend jaar van haar abonnement af. Zijn er meer mensen met dezelfde problemen bij Vodafone? Is er een manier om toch onder het abonnement uit te komen?
Zeer vreemd! Ook nog nooit meegemaakt.
@TS: neem contact op met Vodafone zou ik zeggen. Wat kunnen forummers hiermee? :roll:

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

nou, ts, krijgen we meer duidelijkheid??

Gesloten