Vandaag zag ik met Vodafone 20 euro extra op de rekening staan. Redeb: belkosten buitenland???
In hun reclame staat: binnen de EU net zo bellen enz. Als thuis.
https://www.vodafone.nl/support/abonnem ... land.shtml
Ik heb familie in Spanje maar dankzij hun reclame voel ik mij nu misleid.
Nederland = onderdeel EU
Geen spelt tussen te krijgen. Er blijken dus kleine lettertjes te zijn.
Ik ben zeer telleurgesteld. Ik heb 2 dure abonnementen en zal die niet meer verlengen en slechte reclame voor ze maken nu ze niet eens even de moeite nemen om 1x hand in eigen boezem te steken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone: Bellen als thuis in de EU, toch hoge rekening
-
Vodafone: Bellen als thuis in de EU, toch hoge rekening
Laatst gewijzigd door Radar op 15 aug 2017 08:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: E-mailadres verwijderd, titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Reden: E-mailadres verwijderd, titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Re: Vodafone: Bellen als thuis in de EU, toch hoge rekening
Toevallig op een boot geweest?
-
Onderaan de pagina van uw eigen link staat:
Vanuit Nederland naar het buitenland
Een vakantieliefde of zakenrelatie overgehouden aan je reis? Dan wil je natuurlijk graag contact houden als je weer thuis bent! Voor bellen naar buitenlandse nummers binnen en buiten de EU geldt het buitenbundel tarief.
Zoek je tarief voor bellen naar buitenlandse nummers
Vanuit Nederland betaal je dus extra. Staat duidelijk vermeld.
Vanuit Nederland naar het buitenland
Een vakantieliefde of zakenrelatie overgehouden aan je reis? Dan wil je natuurlijk graag contact houden als je weer thuis bent! Voor bellen naar buitenlandse nummers binnen en buiten de EU geldt het buitenbundel tarief.
Zoek je tarief voor bellen naar buitenlandse nummers
Vanuit Nederland betaal je dus extra. Staat duidelijk vermeld.
Spelt zit in brood. Er is niets misleidend aan: u betaalt voor bellen vanuit Nederland naar Spanje hetzelfde tarief als voor bellen vanuit Frankrijk naar Spanje met uw Nederlandse abonnement. Als er iemand hier misleid heeft bent u het zelf. Er staat toch niet "binnen de EU voor lokaal tarief bellen" ?EBliekendaal schreef:Vandaag zag ik met Vodafone 20 euro extra op de rekening staan. Redeb: belkosten buitenland???
In hun reclame staat: binnen de EU net zo bellen enz. Als thuis.
https://www.vodafone.nl/support/abonnem ... land.shtml
Ik heb familie in Spanje maar dankzij hun reclame voel ik mij nu misleid.
Nederland = onderdeel EU
Geen spelt tussen te krijgen. Er blijken dus kleine lettertjes te zijn.
Ik ben zeer telleurgesteld. Ik heb 2 dure abonnementen en zal die niet meer verlengen en slechte reclame voor ze maken nu ze niet eens even de moeite nemen om 1x hand in eigen boezem te steken.
[quote="Nijogeth"]Toevallig op een boot geweest?[/quote]
Ik zie nu dat ik de openingspost verkeerd gelezen heb. Dacht dat TS zelf in het buitenland zat, maar deze belde vanuit NL naar Spanje. Dan betaal je inderdaad het buitenlandtarief.
Ik zie nu dat ik de openingspost verkeerd gelezen heb. Dacht dat TS zelf in het buitenland zat, maar deze belde vanuit NL naar Spanje. Dan betaal je inderdaad het buitenlandtarief.