LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone beltegoed te laag?!?!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Stefannn

Vodafone beltegoed te laag?!?!

Ongelezen bericht door Stefannn »

Goedemiddag,

Ik heb zojuist een bericht gekregen van Vodafone nadat ik ophing, het ging over mijn beltegoed. Die zou te laag zijn en het zou beter zijn als ik op zou waarderen om ongemak te voorkomen. Nou zou je denken er staat nog minder dan 1 euro op, goed dat ze het even melden. Ik dacht even via *101# mijn beltegoed opvragen, dan weet ik gelijk hoeveel er nog op staat. Toen bleek dat er nog 7,13 euro op staat dat is voor een bedrijf als Vodafone waarschijnlijk niet veel. Als ik het omreken naar de oude gulden praten we over een kleine 15 gulden dat ik nog te bellen heb!!!

Ik zou dus graag van die infodienst af zijn met die nutteloze 'Voorkom ongemak blablabla' onzin, kan iemand mij vertellen hoe ik daar vanaf kom. Daarnaast is mijn beltegoed via *101# geldig tot 24/10/2008, terwijl ik via SMS te lezen kreeg dat het tot 23/01/2008 geldig zou zijn. Dat is nogal wat maanden verschil maar wie van de twee moet ik nou geloven?!

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone beltegoed te laag?!?!

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@Stefannn,

Vervelend dat de informatie over je beltegoed niet helemaal duidelijk is. Daarom wil ik graag e.e.a. voor je uitzoeken.
Als je dat wilt, kun je je mobiele nummer mailen naar het mailadres in mijn profiel.

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten