LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone bereik.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vitaradriver

Vodafone bereik.

Ongelezen bericht door vitaradriver »

In juni 2006 heb ik een abonnement aangeschaft van vodafone met een mooie telefoon erbij. voor ong €35 per maand.
Omdat ik met mijn vorige provider(T-Mobile) ook al geen bereik had, wilde ik dit maal een provider die goed bereik had, ik had overal geinformeerd en iedereen zij dat vodafone erg goed was.( aardig wat problemen gehad met t-mobile en met moeite op kunnen zeggen na 2 jaar abonnementschap).
Dus ging ik er maar van uit dat deze wel goed was.
Ik had duidelijk gevraagd of ik overal bereik had, het antwoord wat ik kreeg was:Tuurlijk u heeft overal bereik en zal nergens onbereikbaar zijn.
Maar na een goede week kwamen de problemen al ik had geen bereik.
Mijn ouders zeiden tegen mij wacht even af joh het komt allemaal wel goed.
Maar overal waar ik kwam had ik geen bereik, ik belde naar de klantenservice toe of het mogelijk was dat ik geen bereik had.
Daarop antwoorde de mevr Nee dit is onzin u kletst maar wat!! dus ik vroeg hoe komt het dan dat ik dan niet bereikbaar ben??
toen antwoorde zij ja het ligt aan u telefoon en aan de simkaart.
Ik had al gekeken of het al aan het toestel lag dus ik een simlockvrije telefoon gepakt en naar de plek gegaan waar ik geen bereik had.
daar had ik dus totaal geen bereik.
Dus ik weer terug gebeld (na een half uur geen bereik te hebben) hang ik al 15 min aan de lijn voordat ik iemand aan de lijn krijg.
en het antwoord was weer hetzelfde mevr u kunt wel klagen maar u moet bereik hebben.
Toen werd ik langzamer hand wat woedend maar ondanks dat bleef ik toch rustig.
Die vrouw zij tegen mij ik zal even kijken of het wel klopt wat u zegt wacht u even dan zoek ik het even op.
Dus ik moest wat postcodes opnoemen ( ik heb ongeveer 10 postcodes uit elkaar gegeven door heel nederland heen waar ik geen bereik heb.)
Toen hing ik vervolgens nog een 5 minuten aan de lijn voordat ik die vrouw weer sprak.
het antwoord was toen. "mevrouw ik zie hier in het scherm dat u daar minimaal bereik heeft.( maar geen excuus van sorry mevr u had wel gelijk.)
Ze gaf mij toen het antwoord dat zij alles even na zou kijken en de technise dienst zou informeren. en dat zij mij binnen 2 weken zouden terug bellen.
We zijn nu 3 maanden later maar nog steeds niets gehoord ik belde nog een paar keer maar kreeg het antwoord dat ik geduld moest hebben en niet zo vaak moest bellen.
Ik betaal onderhand meer als €50 euro en soms wel meer als €80 euro terwijl ik niet zo vaak over mijn bundel heen zit.
dan vraag ik me af hoe kan ik erover heen zitten als ik nooit kan bellen of gebeld kan worden.
ik heb zo'n 2 weken geleden een mail via de internetsite geschreven met mijn klacht erin dat ik afgekaft wordt en mij aan het lijntje gehouden voelt. Terwijl ik aardig veel betaal wat normaal €35 euro hoort te zijn.
Ik heb daarover nog steeds niets gehoord.
Ik heb ook in de email beschreven dat ik als dit zo blijft en als ze hier niets aan doen dat ik mijn abonnement wil laten beeindigen want hun zijn in gebreken gebleven.
Ook toen ik mijn abonnement kreeg zeiden ze tegen mij dat ik als ik in het buitenland was dat ik dan goedkoper zou bellen als iedere andere mobiel.(vodafone paspoort)
Ik was dus voor 2 weken naar Hongarije geweest en voor ong 20 min totaal gebeld en achteraf kreeeg ik de rekening over de 100 euro heen!!!
En ik begin het langzamer hand erg zat te worden, want elke keer als ik bel wordt ik afgesnauwd dat ik maar geduld moet hebben ik bel om de week om te vragen of ze al iets weten omdat ik duidelijkheid wil.
In tussentijd ben ik ook al naar de winkel terug gegaan om te vragen of zij hier iets aan konden doen.
Het antwoord was nou sorry daar kunnen wij niets aan doen dan moet u een brief schrijven.
Dat heb ik dus gedaan maar geen reactie vernomen en dat is dan nu al weer een goede 4 maanden geleden.
Maar alstublieft ik ben hopeloos ik ben echt ten einde raad

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone bereik.

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@vitaradriver,
Erg vervelend dat je zo'n problemen hebt met de bereikbaarheid.
Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Zodoende heb ik je een mail gestuurd.

Antoine
Vodafone Web Relations

honest

Ongelezen bericht door honest »

@WEBRELATIONSAA

Waarom pakken jullie de problemen niet bij de bron aan.
Personeel van klantenservice en shop goed opleiden, deze hebben immers het contact met de mensen en zij maken het of verpesten het!

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Ik hoop in elk geval dat het nu wel goed wordt opgelost.

vitaradriver

bedankt dat jullie met mij meeleven!

groetjes stephanei

vitaradriver

bedankt dat jullie met mij meeleven!

groetjes stephanei

handelaar

Ongelezen bericht door handelaar »

Als je zo vaak naar die klantenservice belt verbaast het mij niet dat je zulke hoge telefoonrekeningen ontvangt :lol:

vitaradriver

ik heb de betaalde klantenservice...

honest

Ongelezen bericht door honest »

@ vitaradriver

Is je probleem al netjes opgelost??

vitaradriver

gisteren werd ik gebeld over wat er precies was.
gelukkig een hele aardige man die mij wel te woord stond.
hij zij dat hij met zijn directeur zou gaan bekijken of er voor mij iets te regelen vielt.
gelukkig gaf de man ook toe dat er weinig of geen bereik was, op de plaatsen wat ik had opgegeven.
Gelukkig is er nu iemand mee bezig (hopelijk).

Maar ben in ieder geval blij dat er toch iemand belde.

vitaradriver

Ik wil eindelijk een heel goed woord over vodafone doen!!!

Ze hebben alles goed opgelost en eindelijk kan ik gewoon mijn toestel weer gebruiken en daarom wil ik ze van harte bedanken voor alles wat ze voor mij hebben gedaan.
Nogmaals

BEDANKT.

Gesloten