LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VODAFONE BRENGT ONTERECHT KOSTEN IN REKENING

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
lodenleeuw1

VODAFONE BRENGT ONTERECHT KOSTEN IN REKENING

Ongelezen bericht door lodenleeuw1 »

Ik heb een sim only bij Vodafone waar ik alleen mee bel. ik stuur geen smsjes,want ik heb geen berichtenbundel en had ik wel berichtjes willen sturen, dan had ik een ander pakket gekozen.

Toch heeft Vodafone mij kosten in rekening gebracht voor smsjes naar het buitenland (ook nog naar het buitenland nota bene). Ik heb geen idee wiens nummer dat is, maar ik heb in ieder geval geen berichten verstuurd. Dus waarom deze smsjes bij mij in rekening worden gebracht, dat mag Vodafone , mij weleens uitleggen.

Ik heb hier een klacht bij Vodafone lopen, nu al sinds een paar maanden. En heb ook al herhalingsklachten verstuurd. Maar ik moet hier nog steeds reactie op krijgen. Dit duurt wel erg lang vind ik.
En erg onklantvriendelijk van Vodafone.
heeft iemand ook ervaring met onterechte kosten die door Vodafone in rekening zijn gebracht (en dan misschien ook smsjes naar het buitenland)

Har06

Re: VODAFONE BRENGT ONTERECHT KOSTEN IN REKENING

Ongelezen bericht door Har06 »

Heeft Ts de gespecificeerde factuur van Vodafone bekeken??.

Ik heb in het verleden nogal wat facturen gecorrigeerd gekregen door Vodafone met juiste argumenten.

Gesloten