LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone contractbreuk..!!! Geen grap...
Vodafone contractbreuk..!!! Geen grap...
Mensen met een vodafone abonnement kunnen hun contract opzeggen omdat vodafone zn prijzen gaat verhogen per 1 april.. en dat is geen grapje... ik heb dit gehoord via een interne medewerker...
voor meer vragen kan je me mailen..
gr
remy
voor meer vragen kan je me mailen..
gr
remy
Re: Vodafone contractbreuk..!!! Geen grap...
Beste Remy,
1. Ik ben nog niet door Vodafone gëïnformeerd;
2. Mijn contract loopt nog t/m december 2004.
Vraag: Mag vodafone ook de tarieven van mijn contract verhogen?
Gr. Simon
1. Ik ben nog niet door Vodafone gëïnformeerd;
2. Mijn contract loopt nog t/m december 2004.
Vraag: Mag vodafone ook de tarieven van mijn contract verhogen?
Gr. Simon
En als dat zo is, kan ik dan onder mijn contract uit?
Vodafone informeert haar klanten door een kleine advertentie in de landelijke dagbladen. Dat is half maart gebeurt. Het gaat om een tariefsverhoging voor bellen buiten de bundel.
Je hebt geloof ik nog op 16 april om je abo op te zeggen. Bel 117 voor meer info.
Je hebt geloof ik nog op 16 april om je abo op te zeggen. Bel 117 voor meer info.
ja dat klopt zo ongeveer !! Ik heb mijn contract ook per direct opgezegd... je kan dat zelfs doen met nummerbehoud... alleen volgens mij heb je niet al te veel tijd meer dus doe het wel snel.. ga bij een Citypoint langs en zeg dat je het wil opzeggen ivm dat je het niet eens bent met de prijsverhoging..
Gr Remy
voor meer vraagjes en info kan je me mailen..
Gr Remy
voor meer vraagjes en info kan je me mailen..
Ben-RmY,
Heel erg bedankt, het is inderdaad waar.
Eindelijk van dat veel te duren abbonement af, en lekker naar een spotgoedkoop O2 abbonementje. :)
THNX!
Heel erg bedankt, het is inderdaad waar.
Eindelijk van dat veel te duren abbonement af, en lekker naar een spotgoedkoop O2 abbonementje. :)
THNX!
mensen opgelet!houd er rekening mee dat iedereen het kan opzeggen,ook als je een 3jarig contract hebt kun je het
opzeggen.Trouwens t-mobile heeft nu ook goedkope abonnementen zonder toestel maar tegen zeer gunstige tarieven (t-mobile sim-only abonn.)
opzeggen.Trouwens t-mobile heeft nu ook goedkope abonnementen zonder toestel maar tegen zeer gunstige tarieven (t-mobile sim-only abonn.)
tot 17 april kan dit
Wel duidelijk aangeven dat je per direct wilt opzeggenivm de tariefsverhogingen.
Indien je dit per fax doet: Bewaar de faxbevestiging.
Indien je dit per post doet: Doe het aangetekend!
Je kunt het ook vragen aan een winkel, maar zij hoeven dit niet voor je doen. Het contract staat op jouw naam en conform de algemene voorwaarden moetje het ook zelf opzeggen.
Wel duidelijk aangeven dat je per direct wilt opzeggenivm de tariefsverhogingen.
Indien je dit per fax doet: Bewaar de faxbevestiging.
Indien je dit per post doet: Doe het aangetekend!
Je kunt het ook vragen aan een winkel, maar zij hoeven dit niet voor je doen. Het contract staat op jouw naam en conform de algemene voorwaarden moetje het ook zelf opzeggen.
Vandaag te horen gekregen van Vodafonen dat wij te laat te zijn. Mijn vrouw en ik hebben op hetzelfde tijdstip het formulier van de KPN in de bus gedaan maar van haar was te laat en van moij nooit aangekomen. Hoe los ik dit op?. vodafone wil niet meewerken. mijn contracct tot eind 2003 en van mijn vrouw tot juni 2004. dit gaat handen vol geld kosten. wie weet raad/ graag reactie via e-mail. Alvast vriendelijk bedankt voor de persoon met de gouden tip.
henk
henk
Hoi Henk, je kunt wel na 4 maanden dat je het contract hebt het verlagen naar de laagste belbundel. Het is maar een idee,groetjes Nicolle
Hoi Henk,
Gewoon bellen wordt niet duurder, want de bundels blijven gelijk in prijs, alleen de minuten die je extra belt worden duurder. Dus dat je dit handen vol met geld gaat kosten is wel een beetje overdreven denk ik..
Ikzelf heb op 16 april een fax gestuurd naar Vodafone en heb nu bericht gekregen dat mijn abonnement deze week wordt overgezet naar mijn nieuwe provider (KPN). Een groot voordeel is dat ik daar de belbundel ook kan gebruiken om te SMSen.....
Gewoon bellen wordt niet duurder, want de bundels blijven gelijk in prijs, alleen de minuten die je extra belt worden duurder. Dus dat je dit handen vol met geld gaat kosten is wel een beetje overdreven denk ik..
Ikzelf heb op 16 april een fax gestuurd naar Vodafone en heb nu bericht gekregen dat mijn abonnement deze week wordt overgezet naar mijn nieuwe provider (KPN). Een groot voordeel is dat ik daar de belbundel ook kan gebruiken om te SMSen.....
Ja het handigste is als je iets wilt doen..1x te posten met de post en 1x aangetekend te versturen...!? alleen als je hier geen tijd voor hebt gehad doe dan zoals ik het deed.. 5x faxen, daarna een faxrapportje uitdraaien en lekker bellen naar vodafone !! :) handig als je de kosten van aangetekend wilt besparen!!
MVG Remy
ps. vandaag wordt mn nr overgezet naar T-mobile prepay en volgende week naar postpaid dus dat gaat heerlijk..
MVG Remy
ps. vandaag wordt mn nr overgezet naar T-mobile prepay en volgende week naar postpaid dus dat gaat heerlijk..
Ik dacht te lezen in een andere nieuwsgroep dat je al jaren een abb. van T-Mobile had Ben-RmY
Volgens mij probeer je maar een beetje interessant te doen..
Volgens mij probeer je maar een beetje interessant te doen..
WHOEHAHAHA!
Wat is je hoogst genoten opleiding, Joop? Volgens mij kom je niet verder dan een ZMOK school.
Ooit wel eens gedacht aan de mogelijkheid van MEERDERE abo's?
Wat is je hoogst genoten opleiding, Joop? Volgens mij kom je niet verder dan een ZMOK school.
Ooit wel eens gedacht aan de mogelijkheid van MEERDERE abo's?