Hallo,
Ik heb bij vodafone een abonnement met een vaste bundel.
Elke keer staat er op mijn factuur een bedragje aan dataverkeer.
Dat wordt berekend bij verkeer van internet, mail, chatten, navigatie enzo.
Ik gebruik dat echter helemaal niet. ik bel zelfs niet veel. Ik weet niet eens of je met mijn toestel wel op internet kan en ik heb geen beheofte het uit te proberen.
Een aantal maal heb ik een bericht gestuurd naar Vodafone met verzoek om een verklaring hiervoor. het zijn gewoon spookbedragen. elke keer zijn het kleine bedragjes maar als je dat elke maand doet bij al je klanten, verdien je lekker geld voor het niets doen!. ik krijg gewoon geen antwoord op mijn vraag.
mijn vader heeft exact hetzelfde probleem. bij hem zijn de bedragen groter omdat het een zakelijk abonnement is. ook hij gebruikt geen internet enzo.
als het kon, zou ik mijn abonnement direct opzeggen, maar ik heb hem nog niet zo lang dus ik zit er nog anderhalrf jaar aan vast.
heeft iemand anders dit probleem ook? weet iemand een oplossing ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone Dataverkeer
-
jasmijntje_8
Re: Vodafone Dataverkeer
Hallo, sinds eind augustus ben ik overgegaan van tele2 naar vodafone en heb ik inderdaad op de rekeningen ook iedere keer een klein bedrag staan met dataverkeer. ik vond dit zelf ook erg vreemd omdat ik niet de toegang tot internet heb binnen mijn abonnement. het gaat inderdaad over kleine bedragen, maar opgeteld wordt dat natuurlijk steeds meer.
Op dit moment kan ik zelfs al even niet inloggen in mijn vodafone prive omdat mijn nummer niet als vodafone nummer wordt herkend(!). De klantenservice (een 06 nummer, héél slecht) is overbelast en niet te bereiken. Daarnaast kan ik al een aantal dagen geen sms'jes ontvangen van twee kpn-bellers.
Heel vervelend dus als verse abonnee!
Een oplossing heb ik helaas nog niet, maar ik herken het dus goed!
Op dit moment kan ik zelfs al even niet inloggen in mijn vodafone prive omdat mijn nummer niet als vodafone nummer wordt herkend(!). De klantenservice (een 06 nummer, héél slecht) is overbelast en niet te bereiken. Daarnaast kan ik al een aantal dagen geen sms'jes ontvangen van twee kpn-bellers.
Heel vervelend dus als verse abonnee!
Een oplossing heb ik helaas nog niet, maar ik herken het dus goed!
Re: Vodafone Dataverkeer
ontvang of verstuur je wel eens een MMS je? de data die hiervoor gebruikt wordt wordt los bijgeteld als dataverkeer. is dit niet het geval, vraag dan eens een specificatie op....prenden schreef:Ik heb bij vodafone een abonnement met een vaste bundel.
Elke keer staat er op mijn factuur een bedragje aan dataverkeer.
Dat wordt berekend bij verkeer van internet, mail, chatten, navigatie enzo.
Ik gebruik dat echter helemaal niet.
over je nummer en mijn vodafone.. dit is vaag, maar het zou kunnen ivm de service van nummerbehoud. probeer het eens met je tijdelijke nummer. of wacht nog even een paar dagen af.jasmijntje_8 schreef:Op dit moment kan ik zelfs al even niet inloggen in mijn vodafone prive omdat mijn nummer niet als vodafone nummer wordt herkend(!). De klantenservice (een 06 nummer, héél slecht) is overbelast en niet te bereiken.
als de klantenservice niet bereikbaar is zou je eens langs kunnen gaan bij een vodafone winkel. dit is namelijk ook een aanspreekpunt