LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone en Dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rbeijers82

Vodafone en Dynafix

Ongelezen bericht door rbeijers82 »

Hallo,

Ik wil graag mijn ervaring met Vodafone en Dynafix met jullie delen. Ik heb onderstaande berichten op hun Facebook geplaatst, maar ik vind niet dat ik goed geholpen ben, dus daarom ook hier:

--------------------------------------------------------------------------
Vodafone Nederland Dynafix Dynalogic
Goedemiddag, Vodafone, Dynafix en Dynalogic,

Vroeg me af hoe moeilijk jullie het mensen kunnen maken. Na ongeveer 1,5 uur aan de telefoon gezeten te hebben heb ik de moed nu echt opgegeven met bellen en mailen. Dit is er gebeurd waar ik dus echt boos om ben:

Drie weken geleden heb ik mijn telefoon, een goed werkende S4, aangeboden ter reparatie. Het enige wat defect was, was het groene LEDje wat bleef branden. Niks ernstigs maar alleen irritant. Ik bellen...het viel onder de garantie en ik kreeg een leentoestel. Perfect dacht ik.

Dynalogic kwam het toestel ophalen en ik kreeg mijn leentoestel. Tot hier helemaal geen problemen. Super service.

Maar daarna begon de ellende. Ik kreeg een berichtje van het reparatie bedrijf Dynafix. Ze meldden mij dat er vochtschade in mijn toestel aanwezig was. De grootste lariekoek natuurlijk. Want weet zelf dondersgoed wat er met dit toestel is gebeurd en dat is dat het toestel sowieso niet met vocht in aanraking is gekomen. Mijn goed werkende S4 heeft dus opeens meer problemen....Maar goed, geloof ik niks van, dus heb Dynafix gevraagd mijn toestel niet te repareren en gewoon weer terug te sturen naar mij. Dit zouden ze doen.

Dynalogic kwam weer langs. Een aardige jongeman kwam het toestel bij me brengen en nam het leentoestel weer terug. Ik dacht, laat ik even slim zijn, en het pakketje waar mijn toestel in zat even open maken. Toen ik dat deed schrok ik me dood. Mijn toestel bestond opeens uit honderden stukjes. Ze hadden alles los gehaald. Het toestel was dus niet meer te gebruiken. Hier werd ik natuurlijk een beetje pissig van. Zo heb ik mijn telefoon niet aangeboden en zo verwacht ik hem dus zeker niet terug! Na veel stampei te hebben gemaakt tegen de jongeman gezegd dat ik het toestel niet in deze staat aannam. Daarop belde hij zijn manager en die vertelde dat hij het toestel mee terug kon nemen en het leentoestel terug kon geven. Gelukkig maar want mijn mobiele telefoon is mijn alles. Werk, sport, vrienden, thuistelefoon enzo.

Een week later nog niks gehoord. Weer een week later, weer niks gehoord. Toch vandaag maar gaan bellen. Dure kosten zo met al dat bellen naar dynafix en dynalogic! Niemand kon mij vertellen waar mijn telefoon zich in welke status zich bevond. Schandelig. De één verwijst weer door naar de ander. Iets met het kastje?!

Vandaag te horen gekregen van Dynalogic dat ze mijn toestel morgen komen brengen (die dus nog steeds in meerdere hoofdonderdelen uit elkaar ligt). Maar die krijg ik dus morgen, maar mag het leentoestel niet houden??? Wat is dit nou weer voor een service. Moet ik een foto maken en opsturen van mijn toestel die in honderd stukjes uiteen ligt naar Dynafix? En hoe moet ik dat doen dan als ik mijn leentoestel gelijk in moet leveren? Wat een slechte service!

Nou moet ik dus pas morgen het toestel opnieuw ter reparatie aanbieden en ben ik dus weer een aantal weken mijn telefoon kwijt. Maar door mijn drukke baan heb ik dus niet altijd tijd om Dynalogic opnieuw mijn toestel op te laten halen. En ja hoe ga ik ze bellen? Hoe gaan ze mij bereiken zonder toestel? Ik ben niet meer bereikbaar zonder een leentoestel? Ik word er echt moe van steeds iemand anders te moeten bellen, heeft me een hoop kosten bezorgd en tevens ben ik een aantal dagen niet bereikbaar. Ik wil gewoon mijn telefoon in een normale staat terug! Please Vodafone, help me. Oh ja en bellen voor morgen anders ben ik niet meer telefonisch bereikbaar!

rbeijers82

Re: Vodafone en Dynafix

Ongelezen bericht door rbeijers82 »

Plus de antwoorden waar we niet zo veel mee konden. Doorschakelen bv, naar welk nr dan? Enne je moet bellen? Hoe dan? enzo:

--------------------------------------------------------
Vodafone Nederland

Hoi Remco, ik heb helaas geen inzicht in de bezorgtijden van Coolblue bestellingen. Dit kun je het beste bij hun navragen. Wat het doorschakelen betreft, daarmee kunnen Inkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar een ander nummer naar keuze. Houd er wel rekening mee dat je hierbij dan wel kosten buiten de bundel betaalt voor het doorschakelen. Mocht je hier gebruik van willen maken, geef ons dan even door naar welk nummer het doorgeschakeld mag worden. Dan maken we dit voor je in orde Groetjes, Paria

----------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen. Hierbij ontvangt u onze reactie.

Wij zouden u kunnen aanmelden echter kan een aanmelding niet via e mail. Voor een aanmelding dient u telefonisch contact met ons op te nemen onder telefoonummer 045 750 15 15 . Wij zijn van maandag tot en met zondag bereikbaar van 09:00uur tot en met 21:00uur. Wij kunnen u toestel op zn snelst maandag 8-9-14 ophalen tussen 8:00uur en 11:00 uur als u vandaag of morgen telefonisch contact met ons opneemt.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.

Ervan uitgaande dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Best regards,
R. Banarsie
Customer Care Center
Dynalogic Personalized Logistics
----------------------------------------------------------------
Ok en nog wat positiefs van @Vodafone: jammer dat alleen in Zoetermeer die winkel dicht is. Ok dan zal ik dus naar Den Haag moeten (ik zie hoop extra kosten).....

Vodafone Nederland

Hoi Remco, als tussenoplossing kun je een grote simkaart halen in de Vodafone Winkel. Mochten daarvoor kosten in rekening gebracht worden dan vergoed ik deze éénmalig. Dan ben je in elk geval bereikbaar voor de rest van het weekend. Bewaar je huidige simkaart wel zodat we die straks weer kunnen activeren. Tot maandag. Groetjes, Astrid
------------------------------------------------------------

fatimak

Re: Vodafone en Dynafix

Ongelezen bericht door fatimak »

Dit is mijn ervaring met Vodafone: Ik ben klant bij Vodafone en ben beroofd van mijn Dynalogic leentoestel. Ik heb van Dynalogic te horen gekregen dat ik een proces verbaal bij de leenkist moet doen en dat ik gefactureerd wordt door Vodafone. Vodafone zegt eerst dat de facturering niet hun zaak was, uiteindelijk wel. Voor een leen-Iphone 5 zou ik 440 euro moeten betalen, terwijl Dynalogic aangeeft dat inandere gevallen de kosten van 'vermissende' leentoestellen tussen de 100-200 lagen en dat ik niet meer zou moeten betalen dan dat. Daarnaast is er een inruilactie bij Vodafone waarbij ze aanbieden een Iphone5 voor 120-125 over te nemen. Ik heb aangegeven dat ik niet de kosten van 440 wil betalen (het is geen nieuw toestel en zoals dor hun servicepartner aangeven ook niet procedure) en dat ik wil weten waarop zij dat bedrag hebben gebaseerd. Klantenservice beantwoord mijn vragen niet en gooit vage instructies over Voorwaarden naar mijn hoofd, die ik niet kan terug vinden in de Voorwaarden.

Gesloten