Nu al vier maanden op de rekening toeslagen ontvangen en automatisch betaald voor een of ander dienst tegen tarief van € 2,521 per 2/3 dagen. Wist nergens van. Voel me enorm gepakt. Vodafone berekent kosten van Netsize SA door en voelt zich niet verantwoordelijk.
Netsize SA blijkt ook alweer alleen maar een doorgeefluik te zijn. In mijn geval is de boosdoener/incasseerder het bedrijf Artiq Mobile. Ik zou in september 2009 een dienst geactiveerd hebben: zegt mij niks. Is ook niet terug te vinden op mijn tlefoon: bij een reparatie is alle software verwijderd.
Ik heb via sms.dienstenfilter.nl alle diensten geblokkeerd. Uit telefonisch contact met Netsize (00800-4637493) blijkt, dat de dienstverlening gestopt zou zijn per 25-12-2009. Via mail met dat bedrijf ga ik (nutteloos!) proberen mijn geld terug te krijgen ([email protected])
Bij Vodafone heb ik vooral neergelegd, dat het me zeer verbaast, dat zo'n gerespecteerd bedrijf zich laat lenen om als incassobureau voor dit soort boevenpraktijken op te willen treden en door de eigen klanten in zo'n negatief daglicht te willen komen staan! Ik ben alleen bang, dat ze van mijn opmerkingen niet echt onder de indruk zijn. Wellicht wel van die paar boosaardige telegfoontjes die ik gepleegd heb: 043-3514525 . Op de site http://sms.startpagina.nl/prikbord/8335 ... g-10050564 blijken tientallen mensen op dezelfde manier gedupeerd te worden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone en netsie
Re: Vodafone en netsie
heb het zelfde gehad toren hoge rekeningen netsizeSA en nu weer smsberichten
op de rekening van vadafone met de laatste cijfers 5028.
Op www.smsadvies.nl kun je alle betaalde sms service laten blokkeren.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Het is natuurlijk belachelijk dat deze praktijken zomaar kunnen.
Vodafone mag wel eens meer service verlenen aan hun klanten.
op de rekening van vadafone met de laatste cijfers 5028.
Op www.smsadvies.nl kun je alle betaalde sms service laten blokkeren.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Het is natuurlijk belachelijk dat deze praktijken zomaar kunnen.
Vodafone mag wel eens meer service verlenen aan hun klanten.
Dat is inderdaad erg vervelend. Mijn eigen ervaring is dat ik er na een hele tijd achter kwam dat ik per maand meer als 3 euro betaalde voor een webradio dinges. Ik vodafone bellen, geven idd alleen maar aan dat ze het in rekening brengen. Enige coulance is dat men een telefoonnummer geven.
ook ken het probleem met ongewenste smsdiensten en wel 5050 3 maanden lang rekeningen die oplopen tot 1100,00 euro. dan neem je contact op met vodafone en daar word je dan ronduit onbeschoft behandelt,had je je maar niet aan moeten melden en dat is nou juist wat ik NIET heb gedaan. nu heb mijn abonnement maar geblokeert en tevens de automatische incasso. vandaag heb ik een aangetekend schrijven verstuurd naar vodafone waarin ik heb aangegeven dat ik mij niet heb aangemeld en dat ik een verrekening van de kosten wil en zo niet dat in contact op zal nemen met de geschillencomissie telefonie. het is toch bezopen dat een provider als vodafone haar klanten behandeld als uitschot en ik heb niet de intensie om een rekening te gaan betalen waar ik niet om heb gevraagd.dat dit alles maar zo kan. vodafone zou eens goed aangepakt moeten worden want het zijn gewoon pure criminelen