Hallo,
Ik heb een vodafone 22,50 abonnemend en een blox van onbeperkt sms (1000) per maand.
Nu ben ik iemand die overal voor smst en niet belt (soms best dom) en dan zit ik af en toe weleens een beetje over mijn rekening heen.
echter de laatste 2 maanden is het heel erg.
Vorige maand een rekening van ongeveer €70,-
En nu ineens een rekening van €104,-
Die rekeningen kunnen niet zo ghoog zijn, in ieder geval niet zo belachelijk hoog.|
Heb precies bijgehouden wat ik heb gedaan enzo, dus dit klopt gewoon niet.
Nu ben ik alles goed in de gaten gaan houden en vorige maand viel het me op vlak nadat mijn factuur op internet stond er bij verbruik buiten mijn tegoed een bedrag stond dat leek op mijn factuur van de vorige maand. Het scheelde een paar cent.
Nu is dat deze maand ook weer zo.
Nu komt er een zelfde bedrag buiten mijn tegoed bij €70,- (factuurbedrag van vorige maand) die gewoon bij mijn standaardkosten wiorden gerekend waardoor het totaal bedrag nu zo hoog is.
Uiteraard heb ik al naar de specificatie gekeken maar daar kan ik geen wijs uit.
Klopt niks van.
Ik heb geen poot om op te staan, als ik vodafone bel of mail, krijg ik wel te horen dat het tijdelijk zo kan zijn dat het factuurbedrag van de vorige maand bij gebruikskosten buiten het tegoed staan, maar dat dat vanzaelf verdwijnt.
Daarnaast zegt Vodafone dat de kosten echt door mijzelf zijn veroorzaakt, maar dit KAN gewoon ECHT NIET!
Zo frustrerend dit.
Is er iemand die dezelfde ervaring heeft?
Misschien dat we samen sterker staan, ik wil dit graag oplossen.
Groeten Maaike
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone Factuur problemen
-
VFWEBRELATIONSBC
Re: Vodafone Factuur problemen
@ Maaike_20
als je wilt kun je me een mailtje sturen met je mobiele nummer. Dan ga ik uitzoeken waar de kosten vandaan komen en of ze terecht zijn.
groet,
Bas
Vodafone Web Relations
als je wilt kun je me een mailtje sturen met je mobiele nummer. Dan ga ik uitzoeken waar de kosten vandaan komen en of ze terecht zijn.
groet,
Bas
Vodafone Web Relations