| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone Femtocell werkt alleen op 3G
Vodafone Femtocell werkt alleen op 3G
Wegens slecht bereik kreeg ik van Vodafone gratis een femtocell. Dit omdat ik een happerend 3G signaal heb en daarom niet stottervrij kon bellen. Ze geven dus toe dat ik een belangrijk genoeg probleem heb om mij dit apparaat van 90 euro te geven.
Sinds kort heb ik 4G dekking. Hierdoor werkt mijn femtocell niet meer. Omdat je bij vodafone via 3G belt.
Vodafone heeft geen 4G femtocell. Terwijl ze wel al bestaan volgens google.
Zijn er meer vodafone femtocell gebruikers met dit probleem? Dit omdat ze 4G nu bijna landelijk hebben uitgerold.
De enige manier om storingsvrij te bellen is om in mijn mobiele telefoon de netwerk settings aan te passen als ik thuis kom maar ook als ik weer weg ga.. Ik word hier helemaal gek van. Weet iemand of dit reden tot inbinding kan rechtvaardigen?
Ik wil ze best een aangetekende brief sturen. Maar wil graag weten of dit zin heeft.
Sinds kort heb ik 4G dekking. Hierdoor werkt mijn femtocell niet meer. Omdat je bij vodafone via 3G belt.
Vodafone heeft geen 4G femtocell. Terwijl ze wel al bestaan volgens google.
Zijn er meer vodafone femtocell gebruikers met dit probleem? Dit omdat ze 4G nu bijna landelijk hebben uitgerold.
De enige manier om storingsvrij te bellen is om in mijn mobiele telefoon de netwerk settings aan te passen als ik thuis kom maar ook als ik weer weg ga.. Ik word hier helemaal gek van. Weet iemand of dit reden tot inbinding kan rechtvaardigen?
Ik wil ze best een aangetekende brief sturen. Maar wil graag weten of dit zin heeft.
Re: Vodafone Femtocell werkt alleen op 3G
Als u bij u thuis niet normaal of fatsoenlijk kunt bellen is dat inderdaad reden tot ontbinding. Het heeft geen zin iets te hebben waar je niks aan hebt.
Re: Vodafone Femtocell werkt alleen op 3G
Ik heb het zelfde probleem.
Op het Vodafone forum las ik dat de oplossing is 4G uitzetten.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Groet, Johan
Op het Vodafone forum las ik dat de oplossing is 4G uitzetten.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn.
Groet, Johan