Eind febr.2007 abonnement bij Vodafone verlengd voor 2 jaar met bijlevering van Nokia 5500 sport. Na 5 maanden problemen met de software telefoon sloeg helemaal vast, was alleen op te lossen door het verwijderen van de batterij waarna het toestel weer ingeschakeld kon worden. September 2007 was de beller voor niemand meer te verstaan, ook de software problemen werden steeds erger. Toestel ter reparatie aangeboden bij de Vodafone winkel. Na 6 weken toestel terug, probleem binnen 2 dagen weer terug. Toestel opnieuw aangeboden ter reparatie na 6 weken terug, binnen 1 dag hetzelfde probleem. Toestel wederom aangeboden na 7 weken terug, inmiddels spreken we over eind januari 2008 ( 19 weken telefoon kwijt voor reparatie!) het probleem leek opgelost. Echter begin april 2008 weer klachten over dat ik niet te verstaan ben voor degene die gebeld wordt. Maar weer naar de vodafone winkel waar men eerder toegezegd heeft voor een vervangend toestel te gaan zorgen na 3 reparaties zonder resultaat. Alle reparatiebonnen mee naar de winkel en tja ... dit kon niet zomaar opgelost worden dat zou men "even" gaan aanvragen bij Vodafone. Men zou het contract dan openbreken (wat loopt tot febr. 2009) en binnen 1 week zouden we het resultaat vernemen. Na 2 weken zonder reactie van Vodafone zelf maar weer eens gebeld naar de winkel, ach wat vervelend men kon hier helemaal niets over vinden. Vodafone hoofdkantoor zelf gebeld, aardige mensen bij de klantenservice, maar ja helaas het is nog te vroeg om het contract open te breken dit kan pas per 28 augustus 2008. Op mijn vraag of het dan normaal was dat een toestel na 5 maanden gebruik niet meer functioneert en niet te gebruiken is kwam het antwoord ja het is wel vervelend maar helaas we zijn aan regeltjes gebonden. Op geen enkele manier is men bereidt om tot een oplossing van dit geheel te komen. Echter wél wordt iedere maand het abonnementsgeld geincasseerd ondanks dat men in gebreken blijft uiteindelijk is Vodafone de leverancier van het toestel en
het geleverde product voldoet absoluut niet aan de eisen die men ervan verwachten mag. Heb inmiddels Vodafone via een fax nog éénmaal de gelegenheid gegeven dit op te lossen. Mocht men dit niet kunnen of willen dan overweeg ik serieus de mogelijkheid om het contract éénzijdig op te zeggen op basis van geleverde wanproducten. Wordt er inmiddels knap moedeloos van het is continue bellen en lopen naar de winkel waarbij er geen enkele resultaten geboekt worden, het gevoel van "met je hoofd tegen een muur"lopen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone geen enkele servicemedewerking
-
VFWEBRELATIONSBC
Re: Vodafone geen enkele servicemedewerking
@saskia50
Wat vervelend dat je zo'n problemen met je toestel hebt. Als je wilt kun je me een mailtje sturen met je mobiele nummer. Dan ga ik er gelijk achteraan en zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
groet,
Bas
Vodafone Web Relations
Wat vervelend dat je zo'n problemen met je toestel hebt. Als je wilt kun je me een mailtje sturen met je mobiele nummer. Dan ga ik er gelijk achteraan en zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
groet,
Bas
Vodafone Web Relations
Ik heb gereageerd d.m.v. een mail op de reactie van Vodafone en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren ... heeft ongetwijfeld een vervolg
Ik ben inmiddels telefonisch benaderd door Vodafone.
Het vervroegd verlengen van het contract is nu wel mogelijk mét levering van een andere telefoon.
Ben uiteraard erg blij met deze oplossing.
De manier waarop deze oplossing echter geforceerd is bevalt me minder, op alle telefonische verzoeken en persoonlijke verzoeken in de winkel werd totaal niet gereageerd en na een berichtje op dit forum kan alles opeens wel.
Ben van mening dat dit ook opgelost had kunnen worden in onderling overleg en had daar waarschijnlijk een beter gevoel bij gehad dan op deze manier.
Maar goed probleem is zover opgelost.
Het vervroegd verlengen van het contract is nu wel mogelijk mét levering van een andere telefoon.
Ben uiteraard erg blij met deze oplossing.
De manier waarop deze oplossing echter geforceerd is bevalt me minder, op alle telefonische verzoeken en persoonlijke verzoeken in de winkel werd totaal niet gereageerd en na een berichtje op dit forum kan alles opeens wel.
Ben van mening dat dit ook opgelost had kunnen worden in onderling overleg en had daar waarschijnlijk een beter gevoel bij gehad dan op deze manier.
Maar goed probleem is zover opgelost.
Hallo Bas.
Ik betwijfel of jij 1 (lees een) persoon bent. Het lijkt me nl sterk dat 1 persoon al deze jaren alle kritiek had kunnen verduren, tenzij er een uitermate lucratieve vergoeding aan te pas komt. En dan nog betwijfel ik op zo'n persoon het mentaal vol kan houden.
Maar goed. Wat ik eigenlijk hier kwijt wil is het volgende.
Ontevreden Vodafone klanten kunnen nu ipv hun tijd en geld aan de Vodafone praktijken te blijven verspillen bijdragen aan een alternatieve wijze om Vodafone ertoe aan te zetten haar klanten naar behoren te behandelen.
Meld uw klacht op http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of plaats een link naar http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of maak uw vrienden, familie, collega's en kennissen attent op het bestaan van de Vodafone klachten blog http://vodafone-klachten.blogse.nl en de alternatieve wijzes om Vodafone ertoe te bewegen haar ontevreden (lees opgelichte) cliënten naar behoren genoegdoening te geven.
Veel succes met het verkrijgen van uw recht!
Groeten van swas.
Ik betwijfel of jij 1 (lees een) persoon bent. Het lijkt me nl sterk dat 1 persoon al deze jaren alle kritiek had kunnen verduren, tenzij er een uitermate lucratieve vergoeding aan te pas komt. En dan nog betwijfel ik op zo'n persoon het mentaal vol kan houden.
Maar goed. Wat ik eigenlijk hier kwijt wil is het volgende.
Ontevreden Vodafone klanten kunnen nu ipv hun tijd en geld aan de Vodafone praktijken te blijven verspillen bijdragen aan een alternatieve wijze om Vodafone ertoe aan te zetten haar klanten naar behoren te behandelen.
Meld uw klacht op http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of plaats een link naar http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of maak uw vrienden, familie, collega's en kennissen attent op het bestaan van de Vodafone klachten blog http://vodafone-klachten.blogse.nl en de alternatieve wijzes om Vodafone ertoe te bewegen haar ontevreden (lees opgelichte) cliënten naar behoren genoegdoening te geven.
Veel succes met het verkrijgen van uw recht!
Groeten van swas.
vodafone-klachten.blogse.nl is wegens overweldigende belangstelling (voor een deel van incognito Vodafone medewerkers) verhuisd naar Stop Vodafone