Een kennis van ons heeft een niet werkend HTC Diamond Touch 2 toestel, rechtstreeks gekocht via de Vodafone internet winkel, zij krijgt het toestel niet aan de praat cq geen WiFi verbinding etc, op haar maandrekening staat E 50,- aan datakosten zonder en internetverbinding gemaakt te hebben.
Vodafone wil het toestel niet terugnemen om te repareren,hoe kom je van een 2 jarig contract af zonder boete ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone HTC Diamond Touch 2
Re: Vodafone HTC Diamond Touch 2
Heeft jou kennis niet eens geprobeerd de problemen in een Vodafone winkel aan te spreken?
Wat kan de winkel hiermee?
het is een via internet gekocht toestel, dan mag je ook via de internet winkel het probleem op lossen lijkt mij.
het is een via internet gekocht toestel, dan mag je ook via de internet winkel het probleem op lossen lijkt mij.
GodsSon schreef:Wat kan de winkel hiermee?
Al eens van een bedieningsfout gehoord?Henri42 schreef: zij krijgt het toestel niet aan de praat cq geen WiFi verbinding etc,