LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone jaagt trouwe klanten weg

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nicolaasbeets

Vodafone jaagt trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door nicolaasbeets »

Recent wilde ik mijn abonnement, dat 11 mei afloopt, met 2 jaar verlengen. Ik kon op Internet kijken wat voor aanbiedingen er zijn. 2 jaar sim only basis abonnement met zorgeloos internet blox voor in totaal 16 euro per maand. Te mooi om waar te zijn, inderdaad voor twee jaar wel. Ik krijg allerlei verkeerde brieven en orderbevestigingen. Het enige wat ik tot nu toe heb gekregen is dat het aanbod voor 16 euro in totaal voor het eerste jaar geld en daarna (het tweede jaar) betaal ik de volle mep voor de internet blox. Zelfs dat aanbod krijg ik nu niet eens meer via internet.

Ik probeer al vijf dagen iemand van de klantenservice aan de telefoon te krijgen om het oorspronkelijke aanbod bevestigd en een goede brief te krijgen.
Tot nu toe heb ik alleen maar mensen gehad die met andere aanbiedingen kwamen en melden dat de aanbieding van 16 euro maar voor 1 jaar geld of er helemaal niet meer is. Dit terwijl hier nergens wat over op de persoonlijke aanbiedingssite van Vodafone staat. ook in de brief die ik van Vodafone kreeg staat niets over het feit dat deze Blox-korting voor een jaar geld.
Ook maakt men handig misbruik van de spraakverwarring tussen basis-abonnement en sim only abonnement. Voor de duidelijkheid ik hoef geen nieuw toestel. Een sim-only abonnement is een basis-abonnement maar een basis abonnement is geen sim only abonnement.

Meerdere klantenservicemedewerkers hebben me uitgemaakt voor leugenaar, luisteren niet, laten me zelfs niet uitpraten en komen zelfs in 1 gesprek met verschillende aanbiedingen waar ze zelf niet zeker van zijn en die ze niet zwart op wit willen of kunnen geven. In het ergste geval wordt je naar de afdeling diefstal/verlies doorverbonden als je de afdeling verkoop nodig hebt.

Ik heb de verlenging zaterdag telefonisch maar laten annuleren. Blijkbaar wil Vodafone mij weghebben als goede klant (rekening rond 100 a 150 euro per maand) en kunnen ze daar wel wat klanten missen. Ik heb het helemaal gehad met Vodafone en ga maar naar een andere provider. Dan maar geen korting. Stelletje oplichters het enige wat ze op het hoofdkantoor van Vodafone in Maastricht kunnen is blijkbaar carnaval vieren. Ze zijn niet bereikbaar (ja overdag als ik werk) en er zijn geloof ik drie verschillende afdelingen verkoop.

Als Vodafone het nog goed wil maken met mij, dan moeten ze maar contact met me opnemen, ze weten mijn nummer ze hebben tot vrijdag de tijd. Ik ben het vertrouwen op dit moment volledig kwijt in dit telecombedrijf. Oplichters zijn het gewoon!

het bewijs dat het oplichters zijn is heel simpel: Hun algemene voorwaarden zijn op sommige punten niet in overeenstemming met het Burgerlijk Wetboek. Blijkbaar hanteert Vodafone dus alleen maar regels die hun zelf goed uitkomen.

VFWEBRELATIONSBC

Re: Vodafone jaagt trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@ Nicolaasbeets

erg vervelend dat de verlenging zo moeizaam verloopt en dat je geen passende aanbieding gekregen hebt. Als je wilt dat ik er achteraan ga, mail (vodafonewebrelations punt nl at vodafone punt com) me dan even je nummer.

groet,
Bas
Vodafone Web Relations

nicolaasbeets

Probleem is inmiddels opgelost. Vodafone bleek ook door te hebben dat ze nogal slecht waren in hun communicatie. :D
Ik heb het aanbod zoals het online stond 2 jaar voor 16 euro per maand (150 belminuten en de blox) aangeboden gekregen en ben met het aanbod akkoord gegaan.

Blijft toch een punt van aandacht voor Vodafone om wat aan hun communicatie te verbeteren. Ook in de aanbodbrief zat weer een fout, maar wat mij betreft is het geschil nu opgelost en zet ik er een streep onder.

nicolaasbeets

Probleem is nog steeds niet opgelost. Vodafone stuurt weer een verkeerde standaardbrief met een internationaal nummer (0 voor mijn 06-nummer), gebeld naar de klantenservice en ondertussen maar weer gemaild met de contactpersoon bij Vodafone. Ze houden zich gewoon niet aan hun eigen voorstellen. Dit is toch absurd!

Het lijkt alsof Vodafone problemen niet wil oplossen

nicolaasbeets

Ik dacht mijn problemen met contractverlenging in februari via dit forum opgelost te hebben.
- ondertussen houden ze zich niet aan het contract
- ze beantwoorden geen e-mail (althans de afdeling Back Office)
- ik zou teruggebeld worden door het hoofdkantoor dat moet ook nog steeds gebeuren.
- telefonisch wil de klantenservice me niet helpen. Willen niet luisteren Ze gooien zelfs de haak erop!
- ik krijg alleen maar antwoorden waar ik niets mee kan
- ik krijg geen facturen meer
- ik moet maar schriftelijk klagen. Is per e-mail klagen dan niet schriftelijk.

Ik word ondertussen DOODMOE van Vodafone omdat ze gewoon WEIGEREN het probleem op te lossen.
Zou BAS of een van die andere internetsurfers van Vodafone eens kunnen uitleggen wat zijn bedrijf tegen mij heeft?

Gesloten