LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone klantenservice onbereikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
alexandraguus

vodafone klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door alexandraguus »

hallo

ik probeer al dagen de klantenservice te bellen. alleen zonder resulaat. ik krijg telkens te horen het is bijzonder druk probeer het later nog eens. ik ben al dagen aan het bellen ongeveer zo 15 x per dag het tydstip maakt niet uit want krijg telkens het zelfde te horen.

ik heb 20 aug mijn telefoon rekening betaald alleen ik heb het naar de rekening nummer gestort waar hun mee incasseren. nu opeens was mijn telefoon geblokeerd. dus ik heb mijn bank gebelt en de betaling is wel gelukt en hun konden het niet terug boeken.

ik heb via facebook vodafone aangesproken en hun kunnen mij niet helpen jah om met afdeling betaling te bellen maar hoe????
Want via facebook zeggen ze dat het bedrag niet is aangekomen op hun rekening nummer. ik heb het rekening nummer van hun op google opgezocht en komt wel hun naam bij te staan. ook de bank bevestigt dit. onder tussen is mijn toestel geblokeert en ik kan niks beginnen omdat die vervelende vodafone niet te bereiken is. als ik ze via facebook aanspreek krijg ik weer te horen probeer maar weer. vanmorgen weer 10 x geprbeerd maar helaas weer niks

Wat moet ik er nu aan doen ??

mvg

Har06

Re: vodafone klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Har06 »

Vreemd, met 1201 draaien ,krijg ik Vodafone gratis aan de phone

yzemann

Ongelezen bericht door yzemann »

Hi,

Ik heb precies hetzelfde. Via het nummer 1201 krijg je de facturen afdeling niet aan de telefoon, dus dat werkt niet. Wij dreigen afgesloten te raken door een zogenaamde niet betaalde rekening. Ik heb alles al geprobeerd om de afdeling aan de telefoon te krijgen, maar niets werkt. Ik weet niet meer wat wij kunnen doen. Iemand een idee?

Mvrgr.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

twitter

chatbox

1200

0900 0940

1201

facebook

brief

mail etc etc