LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone Live

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vincent Kamphuis

Vodafone Live

Ongelezen bericht door Vincent Kamphuis »

Net een torenhoge rekening gehad van Vodafone, omdat er via mijn mobiele nummer gebruik werd gemaakt door een sms dienst. Vodafone wil geen specificatie sturen maar ik moet wel 1400 euro betalen. En dit terwijl ik zelf bijna niet sms. Dit is van de laatse maand en waarschijnlijk heeft iemand via de internet verbinding van mijn mobiele telefoon MISbruik gemaakt. ben nou mobiel niet meer te bereiken.
Hoe krijg ik mijn geld terug van Vodafone.
:?

MithraMadness

Re: Vodafone Live

Ongelezen bericht door MithraMadness »

Wederom een lastige situatie. :?
Indien u kunt aantonen dat er op onrechtmatige wijze (dmv inbraak op telefoon) is gebruik gemaakt van de SMS dienst dan heeft u nog een kans. Is dit echter door uw eigen toedoen, onoplettendheid bijvoorbeeld, dan geef ik u weinig kans.

Ik wil u niet beschuldigen ik zeg u enkel hoe uw provider zal reageren.
Er is echter 1 ding dat ik niet begrijp. Het is momenteel niet mogelijk om via internet/bluetooth connectie in te breken op een telefoon, dus ik vermoed dat er een tweede gebruiker uw toestel heeft gebruikt. Wellicht kunt u achterhalen welke gebruiker dit is.

Tevens geeft u aan dat het gaat om een SMS dienst. Deze hebben over het algemeen een opzegnummer. Kijk op www.smsopzeggen.nl om hiervan af te komen. :idea:

Ik hoop voor u dat vodafone iets voor u kan doen. Zelf blijf ik lekker bij orange ^_^

Qball

Ongelezen bericht door Qball »

Kun je wel lekker bij Orange blijven, maar Orange zou precies hetzelfde doen...

MarionH

Ongelezen bericht door MarionH »

Wat een onzin dat Vodafone geen specificatie wil sturen zeg dan dat jij het niet eens bent met de kosten van de specificatie dan ben je eerlijk.
Iedereen kan binnen 3 maanden achteraf een gespecificeerde rekening opvragen.

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

soms staat de gprs verbinding aan, en als je dat niet in de gaten hebt en hij blijft dagen aan, ja dan heb je een probleem, het is wel je eigen verantwoordelijkheid, dat voda geen specificatie wil geven lijkt me ongeloofwaardig.

Lamborghini

Ongelezen bericht door Lamborghini »

Ook ik heb net een torenhoge rekening ontvangen van Vodafone.
Ik heb per begin februari mijn contract voor twee jaar laten verlengen.
Ik werk zelf nogal veel met data verkeer op mijn telefoon en had daarvoor een aantal MB's gekocht per maand waar ik dus heel goed mee uit kwam. Nu gisteren dus kreeg ik een rekening gepresenteerd....360 euro data verkeer. Vodafone zegt dat dit via belminuten gaat??? Terwijl ik normaal altijd via GPRS werk.
Voor deze maand ook even informatie van het verbruik opgevraagd......de score staat al op 450 euro.
Vodafone wil dit niet oplossen en geven mij geen verklaring. Mijn belgedrag van voor de contract verlenging was prima.....
Het is om wanhopig van te worden.
Ik ben heel benieuwd of hier ook meer mensen zijn die deze problemen kennen.
Groet Lambo

Archangel

Ongelezen bericht door Archangel »

Ik heb het zelfde gehad, met mijn T610. Bleek dat de activerings knop van live vrij gevoelig was. Waardoor als ik hem niet op toetsenblok had, dat ding begon te uploaden en downlaoden.
Heb een specificatie aangevraagd en gekregen.
Heb nu een andere telefoon en ik heb nergens meer last van...

8)

Gesloten