Hallo,
Ik heb een abonnement bij Vodafone lopen. Werkt prime, echter, half december 2009 werd , voor zover ik kan overzien, spontaan 'iets' gedaan met Vodafone life. Omdat dat in December een erg laag bedrag was, hebben we daar in eerste instantie niets van gemerkt.
Echter, in 2010 werd structureel op werkdagen 1, 2 of soms 3 keer op een dag contact gezocht met Vodafone live. Op de rekening van Februari was dat terug te vinden: ruim 30 EUR, meer dan het standaardbedrag van mijn facturen. Direct met Vodafone gebeld om e.e.a. te laten blokkeren.
Komt de rekening van Maart 2010: zit er weer ruim 30 EUR op de rekening. Het was weliswaar wel geblokkeerd, maar voor de blokkade is dat bedrag reeds opgebouwd....
Vodafone wast uiteraard haar handen in onschuld: je hebt zelf iets geactiveerd blijven ze maar roepen. Vodafone klantenservice is arrogant en meld slechts dat je zelf iets hebt gedaan en dat je goed moet luisteren. Ik zit nu met ruim 60 EUR vermeend dataverkeer, waar ik naar eer en geweten niets van af weet en ook niets aan heb. De helpdesk kan ook niet aangeven wat ik heb ontvangen of wat mijn voordeel is....
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone live
Re: Vodafone live
Dat is vervelend!
Ik heb precies hetzelfde aan de hand gehad rond de zelfde periode als jou.
Vraag een uitdraai ( gespecificeerde rekening) en kijk wanneer het contact met internet gegaan is. Vodafone kan, en moet dit gewoon netjes oplossen voor de klant. Mijn ervaring is dat als je ff doordrukt, ze het wel oplossen.
Succes!
Ik heb precies hetzelfde aan de hand gehad rond de zelfde periode als jou.
Vraag een uitdraai ( gespecificeerde rekening) en kijk wanneer het contact met internet gegaan is. Vodafone kan, en moet dit gewoon netjes oplossen voor de klant. Mijn ervaring is dat als je ff doordrukt, ze het wel oplossen.
Succes!