Ik heb in februari een Vodafone live abonnement genomen met een Live-hoeveelheid van 15 Euro. In de aanbieding stond destijds dat dit bedrag na 6 maanden verlaagd kon worden naar minimaal 5 Euro.
Ik heb daarna tussentijds twee keer met Vodafone gebeld en gevraagd om alvast te noteren om de Live-hoeveelheid naar 5 Euro te verlagen.
Als antwoord kreeg ik beide keren dat dit pas na die 6 maanden geregeld kon worden. Vreemd natuurlijk, want zoiets lijkt mij toch gemakkelijk vast te leggen in een computer.
Ik heb daarna meteen na het verstrijken van die 6 maanden gebeld om Live te verlagen naar 5 Euro. En wat kreeg ik toen te horen: sorry meneer, u kunt maximaal omlaag naar 10 Euro, aangezien de voorwaarden onlangs zijn gewijzigd......
Ik werd toen nogal pissig, zeker toen de medewerkster tegen mij zei dat een en ander wel geregeld had kunnen worden als dit eerder was vastgelegd..... Ik had dus al twee keer gebeld.
Het gaat mij niet om die 5 Euro per maand, maar ik voel mij een tikkeltje belazerd.
Zijn er andere mensen met deze ervaring en mogen die voorwaarden zomaar eenzijdig worden gewijzigd ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone live
Re: Vodafone live
Ja, die voorwaarden mogen worden gewijzigd. Ze zijn nl geen onderdeel van de algemene voorwaarden oid.
Als je nou toch je voorraad wilt verlagen ga je naar de winkel waar je Vodafone Live hebt afgesloten en vraag je naar een klachtenformulier. Op dit klachtenformulier vul je in wat je graag had willen wijzigen.
Je moet ook begrijpen dat als er iets veranderd in het migratiebeleid van een service provider dat de mensen van het callcenter het ook pas 1 of 2 dagen van te voren te horen krijgen.
Stuur dus die brief in (of nog beter laat het faxen door de winkel, heb je meteen een bevestiging dat je brief verstuurd is) en wacht even af.
Nogmaals het is belangrijk dat je erbij vermeld dat je al eerder te horen heb gekregen dat je het na 4 (niet 6) maanden mocht wijzigen.
Succes!
Je moet ook begrijpen dat als er iets veranderd in het migratiebeleid van een service provider dat de mensen van het callcenter het ook pas 1 of 2 dagen van te voren te horen krijgen.
Stuur dus die brief in (of nog beter laat het faxen door de winkel, heb je meteen een bevestiging dat je brief verstuurd is) en wacht even af.
Nogmaals het is belangrijk dat je erbij vermeld dat je al eerder te horen heb gekregen dat je het na 4 (niet 6) maanden mocht wijzigen.
Succes!
Stingray,
Denk dat ie 6 maanden te horen heeft gekregen, omdat de eerste 2 maanden waarschijnlijk gratis waren. Dus na 4 maanden betaalde dienst kun je eventueel naar beneden. Maar ja, alleen een ter verduidelijking!
Mzzl!
Denk dat ie 6 maanden te horen heeft gekregen, omdat de eerste 2 maanden waarschijnlijk gratis waren. Dus na 4 maanden betaalde dienst kun je eventueel naar beneden. Maar ja, alleen een ter verduidelijking!
Mzzl!
Er gaan trouwens geruchten dat Vodafone binnenkort met een tariefsverhoging komt. Dat betekent dat je kostenloos kunt opzeggen en dus onder je contract uit kunt.
Tariefswijzigingen worden via de grote landelijke dagbladen aangekondigd. Hou die dus voorlopig goed in de gaten!
Tariefswijzigingen worden via de grote landelijke dagbladen aangekondigd. Hou die dus voorlopig goed in de gaten!
Beste ?
De actie was 3 maanden, dit ter info..
Enne tariefsverhogingen komen er misschien aan in oktober...
maar dat zijn geruchten...er is er net een geweest in mei...
De actie was 3 maanden, dit ter info..
Enne tariefsverhogingen komen er misschien aan in oktober...
maar dat zijn geruchten...er is er net een geweest in mei...