| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone MMS aktie 15 september t/m 15 oktober 2006
Vodafone MMS aktie 15 september t/m 15 oktober 2006
Beste lezers,
Ik zat vandaag mijn factuur van de maand oktober (over september) eens online te bekijken. Toen viel mij op dat ik toch moest betalen voor de MMS berichten terwijl ik mij had aangemeld voor de "MMS je gek weken".
Voor deze actie moest je "AAN" naar 4343 smsen en deed je gedurende 30 dagen mee. Als je mee deed hoefde ja alleen het eerste MMS bericht te betalen en de rest was voor die dag gratis (tot een max van 100 berichten).
Actievoorwaarden
Echter ik mocht betalen voor alle MMS berichten die ik gestuurd had, in mijn geval gelukkig maar 4.
TIP: Bekijk je factuur even als je aan deze actie mee gedaan hebt!
Mocht nou blijken dat ook JIJ voor alle berichten betaald hebt terwijl je ook mee had gedaan.... laat dan even een berichtje achter.
Ik zat vandaag mijn factuur van de maand oktober (over september) eens online te bekijken. Toen viel mij op dat ik toch moest betalen voor de MMS berichten terwijl ik mij had aangemeld voor de "MMS je gek weken".
Voor deze actie moest je "AAN" naar 4343 smsen en deed je gedurende 30 dagen mee. Als je mee deed hoefde ja alleen het eerste MMS bericht te betalen en de rest was voor die dag gratis (tot een max van 100 berichten).
Actievoorwaarden
Echter ik mocht betalen voor alle MMS berichten die ik gestuurd had, in mijn geval gelukkig maar 4.
TIP: Bekijk je factuur even als je aan deze actie mee gedaan hebt!
Mocht nou blijken dat ook JIJ voor alle berichten betaald hebt terwijl je ook mee had gedaan.... laat dan even een berichtje achter.
Re: Vodafone MMS aktie 15 september t/m 15 oktober 2006
Even een korte vraag voor alle zekerheid. Loopt je abo soms via een zg. Service Provider bij Vodafone, zoals bv. Debitel?
Zo ja, dan kon je niet meedoen aan deze aktie, gezien de voorwaarden:
Zo ja, dan kon je niet meedoen aan deze aktie, gezien de voorwaarden:
Van de Actie zijn uitgesloten klanten van Service Providers en Vodafone Z11.
Re: Vodafone MMS aktie 15 september t/m 15 oktober 2006
nee, geen service provider. Ik zit al 3 jaar gewoon bij Vodafone met een Vodafone € 50,- ab.