Ik werd 2 weken geleden gebeld door Vodafone dat mijn abonnement voor mijn telefoon afliep. Of ze me een mooie aanbieding mochten doen voor een verlenging. Ik had al rondgekeken en ik wilde een telefoon met abonnement. Bij Vodafone kost dat €25.00. Omdat ik het bij een concurrent goedkoper had gezien, kreeg ik uiteindelijk het abonnement voor €20.00 per maand. Ik heb een half uur aan de telefoon gezeten om het abonnement rond te krijgen en zo'n bandje in te spreken met een mondelinge overeenkomst.
Diezelfde avond is er storing bij Vodafone. Wanneer ik een week later bel, omdat ik nog geen bevestiging heb gehad over mijn nieuwe abonnement krijg ik te horen dat er storing was. Na een uur aan de lijn en 4x te zijn doorverbonden konden ze niets meer van mijn nieuwe abonnement vinden en mij ook deze korting niet meer geven. Ik werd indirect zelfs voor leugenaar uitgemaakt, want deze korting kunnen ze normaal helemaal niet geven, dus ik had geen gelijk.
Klacht ingediend, maar zij zeggen dat ze niets voor me kunnen doen en ik maar telefonisch contact moet opnemen.
Ik ben gewoon boos en tuurlijk kan ik naar een ander gaan, maar ik wil het niet bij laten zitten.
Kan ik hier niets tegen doen?
Alvast bedankt!
Marina
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone: Na storing nieuw abonnement weg
Re: Vodafone: Na storing nieuw abonnement weg
kort gezegd? Nee, helemaal niets. U heeft zo te lezen geen opname van het gesprek, dus er valt helaas voor u niets te bewijzen dat er een overeenkomst is gemaakt, tenzij ze zelf de bandopname nog kunnen terughalen waar deze afspraken uit blijken.Marina252 schreef: Ik ben gewoon boos en tuurlijk kan ik naar een ander gaan, maar ik wil het niet bij laten zitten.
Kan ik hier niets tegen doen?
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
Vodafone Webcare
- verified
Beste Marina252,
Wat vervelend dat uw bestelling niet goed verliep door een storing. Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar [email protected] met als onderwerp: "Radar | Marina252 | 16-11-2016 | Vodafone: Na storing nieuw abonnement weg"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet, Astrid
Vodafone 24/7 Web Crew
Wat vervelend dat uw bestelling niet goed verliep door een storing. Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar [email protected] met als onderwerp: "Radar | Marina252 | 16-11-2016 | Vodafone: Na storing nieuw abonnement weg"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet, Astrid
Vodafone 24/7 Web Crew