LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone online bestelling + klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
OmdV

Vodafone online bestelling + klantenservice

Ongelezen bericht door OmdV »

Op 3 juni heb ik via de webshop een telefoon besteld bij de Vodafone.
Tot dat moment was ik een zeer tevreden klant, echter, dat is flink aan het veranderen.

De telefoon zou op donderdag 4 juni geleverd worden.
Natuurlijk zat ik die dag gekluisterd aan het scherm van mijn mobiel om te zien met behulp van de track en trace code wanneer mijn telefoon aan zou komen, want een nieuwe telefoon, dat is natuurlijk een groot feest!
Allereerst viel er mij toen op dat er 2 bestellingen onderweg waren, 1 naar me oude adres en 1 naar me nieuwe adres. Meteen Vodafone gebeld die dit (nog) netjes heeft opgelost en de bestelling voor het verkeerde adres heeft geannuleerd.

Helaas maakt diezelfde dag de postbode van PostNL de fout door het bij het verkeerde huisnummer aan te bieden ( nummer 62 in plaats van 6-2). Gevolg; de track en trace code geeft aan dat de telefoon retour gezonden wordt. Weer met Vodafone gebeld (4-6-15), echter konden deze niks doen omdat de telefoon nog niet binnen was, zodra deze weer binnen was zou het worden opgelost. PostNL gebeld alleen konden die helaas niks meer doen dan mij mededelen dat op het etiket van het pakket nummer 62 was geprint, uiteindelijk dus toch een fout van Vodafone.

Een halve week later nogmaals met Vodafone contact opgenomen, deze wisten echter nog niet of mijn telefoon al bij het Warehouse van Dynalogic binnen was. Dankzij een zeer vriendelijke medewerker van PostNL die, na een klacht ingediend te hebben, een duidelijkere track & trace routing kon geven waarop ik kon zien dat de telefoon op 5 juni weer bij Dynalogic is afgeleverd.
Wederom met Vodafone aan de lijn gehangen die nog steeds niks kon doen, behalve melden dat de telefoon opnieuw aangeboden werd binnen twee dagen, de andere mogelijkheid was anders maar om de bestelling te annuleren, al zou dat zeker nog eens 5-10 dagen duren.

Je verwacht het niet, maar na twee dagen weer helemaal niks. Geen telefoon, geen terugkoppeling over de gang van zaken of ook maar iets. Het bleef angstvallig stil.

Een week later wederom met de Vodafone gebeld (inmiddels op 16 juni), weer het hele verhaal over moeten doen waarna ik de boodschap kreeg dat ze er niks aan kunnen doen. Dynalogic moest hem nog in het systeem op "retour" zetten, wat bij navraag handmatig moest gebeuren.
Dat zou met spoed gedaan worden en op persoonlijke titel van de klantenservice medewerker;
"Meneer, wat rot, ik ga het direct regelen! blijft u aan de lijn... ( 10 minuten gewacht) Meneer, goed nieuws, het komt helemaal goed, de telefoon staat op retour en binnen 5 dagen wordt deze weer aangeboden! Fantastisch toch!" Ja, echt fantastisch, als dit ook echt waar zou zijn. Helaas bleek na 5 dagen dat er nog steeds geen telefoon verstuurd was, al stroomden de "Gefeliciteerd met de verlenging" mailtjes wel al twee weken binnen.

Vandaag (25-6-15) weer met de vriendelijke mensen van Vodafone gebeld, natuurlijk weer het hele riedeltje opnieuw moeten opdreunen, met alle stappen die al door Vodafone ondernomen zouden zijn.
Vandaag bleek dat de bestelling op 16 juni handmatig op "retour"gezet was, maar dat dit nog niet door het "automatische systeem" was opgepakt waardoor het opnieuw aanbieden nog steeds niet ging lukken. En de boodschap meegekregen dat ze echt niets voor me konden betekenen en dat ik maar rustig moest afwachten. Maar ze ging wel een call inschieten voor de Back-Office van Vodafone waarin me klacht word gemeld, bijzonder dat dat pas na bijna een maand klagen gebeurt.

Har06

Re: Vodafone online bestelling + klantenservice

Ongelezen bericht door Har06 »

1 maand levertijd is normaal, verder een verhaal vol met ongeduld

Jarirens

Ongelezen bericht door Jarirens »

Ik ben al jaren een tevreden klant van Vodafone. Sinds dit jaar heeft dit een flinke deuk op gelopen. In maart 2015 heb ik mijn abonnement verlengt met daarbij een nieuw toestel. Ik kreeg al snel een bevestiging van Vodafone. Hierbij zag ik dat mijn oude adres als afleveradres werd gebruikt. Ik heb hier meteen de klantenservice van Vodafone over gebeld. Hier vond men het ook raar want ze zagen mijn huidige adres in hun systeem staan. De oplossing was om het juiste adres door te geven aan het distributiecentrum. Het zou allemaal goed komen.

Dag later kreeg ik mail van post.nl met daarin de leveringsgegevens van het toestel. Hierbij was het afleveradres mijn oude adres. Weer bellen met de klantenservice van Vodafone. Sorry sorry de oplossing was het pakketje dat nog niet bezorgt was terug te laten sturen naar het distributiecentrum van Vodafone. Als hij daar was bezorgt zou hij daarna worden verstuurd naar het juiste adres. Ik hoefden hier niets meer aan te doen. Nooit meer iets van Vodafone gehoord uiteraard.

Na twee weken weer bellen met de klantenservice van Vodafone. De backoffice van Vodafone zou via de mail worden benaderd en ze zouden me binnen 10 dagen gaan bellen met een oplossing. Wederom niets van Vodafone gehoord. Na nogmaals 9 x bellen en steeds weer dezelfde belofte ben ik nu behoorlijk gefrustreerd ook omdat ik niet voorbij deze callcenter medewerkers van Vodafone kan komen.

Ondertussen betaal ik nu al 5 maanden voor een toestel die bij het distributie centrum ligt van Vodafone maar waar blijkbaar niemand werkt die weet hoe ze een teruggestuurd pakketje moet terug boeken in het systeem. Ik overweeg nu om de betaling stop te zetten die ik elke maand netjes doe naar Vodafone. Weet iemand of en hoe ik dit bekend moet maken bij Vodafone?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

[quote="Jarirens"]Ik ben al jaren een tevreden klant van Vodafone. Sinds dit jaar heeft dit een flinke deuk op gelopen. In maart 2015 heb ik mijn abonnement verlengt met daarbij een nieuw toestel. Ik kreeg al snel een bevestiging van Vodafone. Hierbij zag ik dat mijn oude adres als afleveradres werd gebruikt. Ik heb hier meteen de klantenservice van Vodafone over gebeld. Hier vond men het ook raar want ze zagen mijn huidige adres in hun systeem staan. De oplossing was om het juiste adres door te geven aan het distributiecentrum. Het zou allemaal goed komen.

Dag later kreeg ik mail van post.nl met daarin de leveringsgegevens van het toestel. Hierbij was het afleveradres mijn oude adres. Weer bellen met de klantenservice van Vodafone. Sorry sorry de oplossing was het pakketje dat nog niet bezorgt was terug te laten sturen naar het distributiecentrum van Vodafone. Als hij daar was bezorgt zou hij daarna worden verstuurd naar het juiste adres. Ik hoefden hier niets meer aan te doen. Nooit meer iets van Vodafone gehoord uiteraard.

Na twee weken weer bellen met de klantenservice van Vodafone. De backoffice van Vodafone zou via de mail worden benaderd en ze zouden me binnen 10 dagen gaan bellen met een oplossing. Wederom niets van Vodafone gehoord. Na nogmaals 9 x bellen en steeds weer dezelfde belofte ben ik nu behoorlijk gefrustreerd ook omdat ik niet voorbij deze callcenter medewerkers van Vodafone kan komen.

Ondertussen betaal ik nu al 5 maanden voor een toestel die bij het distributie centrum ligt van Vodafone maar waar blijkbaar niemand werkt die weet hoe ze een teruggestuurd pakketje moet terug boeken in het systeem. Ik overweeg nu om de betaling stop te zetten die ik elke maand netjes doe naar Vodafone. Weet iemand of en hoe ik dit bekend moet maken bij Vodafone?[/quote]

Aangetekend schrijven ::::::::::

5 maanden betaling laten storneren

Gesloten