LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone prepay

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Diana

Vodafone prepay

Ongelezen bericht door Diana »

Ik ben een bijstandsmoeder met een zoon die ADHD heeft en die iedere dag een heel eind naar school moet fietsen. Dus kreeg hij van zijn vader zijn oude telefoon met vodafone prepaykaart. Nu heb ik de laatste paar maanden financieel ontzettend slecht gezeten (nu nog) en heb ik zijn beltegoed dus niet op kunnen waarderen. Maar ik kon hem bereiken en als het echt nodig was kon hij altijd nog 112 bellen. Nu heeft vodafone zijn nummer opgeheven omdat ik dus de laatste 3 maanden niet heb kunnen opwaarderen.
Is dat niet schandalig???

bert

Re: Vodafone prepay

Ongelezen bericht door bert »

Dat is toch normaal, dat zijn gewoon de regels.

Gert

Ongelezen bericht door Gert »

Het beltegoed is 1 jaar geldig, als je in dat jaar niet opwaardeert geeft Vodafone je nogmaals 3 maanden de tijd. Je kan dan niet meer bellen, maar alleen nog opwaarderen. Vervolgens krijg je een brief van ze waarin ze je waarschuwen. Doe je dan nog niets wordt het nummer opgeheven. En dan nog klagen? Ik zou niet weten wat Vodafone nog meer moet doen.

Xfile

Ongelezen bericht door Xfile »

Schadalig oplichterij is dat. je ziet wie er rij word.
de banken zouden dat ook moeten doen geen geld afgehaald dan pikken. Tja zo draat de finacieel wereld

richard

Ongelezen bericht door richard »

Ik vindt het erg vervelend voor u dat u in zo'n financieel probleem zit en ook voor uw zoon dat hij ADHD heeft, maar ondanks dat vindt ik uw geklaag toch niet terrecht. Het is nu eenmaal een onderdeel van het contract dat u bent aan gegaan met Vodafone....
U zou het toch ook niet terrecht vinden dat u meer zou moetten gaan betalen voor een pre-paid telefoon, omdat andere die ook zo'n ding hebben er niet of nauwelijks mee bellen. Het in stand houden van uw telefoonnummer kost Vodafone geld omdat zij hun netwerkcapaciteit moetten afstemmen op het aantal telefoons dat is aangesloten.

Oh ja....112 bellen kan ook zonder simm kaart... "t is maar een weetje.....

Ferdi Tayfur

Ongelezen bericht door Ferdi Tayfur »

Ik vindt dat Diana niet gelijk heeft en das terecht ook. Want een beltegoed kan minimaal 1 jaar worden gebruikt maar als je paar kwartalen niet gebruikt ja das jammer dan voor jouw te zeggen.

diana denk er niet verkeert over maar ik vindt het absoluut niet schandalig REGELS zijn REGELS

Gesloten