| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone RED
-
HTCHenk007
Vodafone RED
http://www.belkostenwijzer.nl/Telecom-n ... nnementen/
Vodafone presenteert nieuwe abonnementen ZONDER toestellease en zonder bijbetalen!
Ik zie dit als een positieve ontwikkeling binnen de telecommarkt.
Wat zijn jullie gedachten hier over?
MVG,
Henk
Vodafone presenteert nieuwe abonnementen ZONDER toestellease en zonder bijbetalen!
Ik zie dit als een positieve ontwikkeling binnen de telecommarkt.
Wat zijn jullie gedachten hier over?
MVG,
Henk
Laatst gewijzigd door HTCHenk007 op 28 feb 2013 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vodafone RED
Een abbo zonder toestellease is misschien geen ontwikkeling, maar een stapje terug?
Heb nog nooit een abbo + toestel gehad, laat staan toestellease.
Op onbeperkt zit een limiet (logisch), dit is echter naar mobiele nummers.
Heb nog nooit een abbo + toestel gehad, laat staan toestellease.
Op onbeperkt zit een limiet (logisch), dit is echter naar mobiele nummers.
Ik denk dat Vodafone er beter voor kan zorgen ze bestaande zaakjes eerst op orde te hebben voor ze met iets nieuws komen.
-
HTCHenk007
Het valt mij op dit forum wel op dat de meeste klachten hier over Hollands nieuwe gaan en het toestel lease verhaal van KPN/HI/Telfort maar kijk je naar de verhouding Vodafone klachten vind ik deze minder dan andere providers. Tevens is Vodafone ook de enige die persoonlijk en inhoudelijk reageert over de problemen met hoge kosten in het buitenland en ze zijn bereid om op TV hier over in discussie te gaan.Rim69 schreef:Ik denk dat Vodafone er beter voor kan zorgen ze bestaande zaakjes eerst op orde te hebben voor ze met iets nieuws komen.
KPN en T-Mobile onthouden zich aan deze discussie en reageren niet inhoudelijk.
Hetzelfde geldt voor de klantenservice van bepaalde providers is bij Vodafone straks volledig gratis met de nieuwe Vodafone RED abonnementen en je krijgt ook altijd een medewerker van Vodafone aan de lijn en geen callcentermedewerker.
Tevens wil ik graag vermelden dat Hollands nieuwe een onderdeel is van Vodafone maar dat het wel een eigen organisatie is met een eigen klantenservice etc.
Dit staat dus los van de service die er bij Vodafone geleverd wordt.
MVG,
Henk
-
HTCHenk007
Voor meer en duidelijkere informatie over de nieuwe Vodafone Red abonnementen!
In tegenstelling tot Hi, KPN en Telfort, komt Vodafone uitdrukkelijk niet met "Toestel Lease".
http://www.belkostenwijzer.nl/Vodafone- ... nnementen/
MVG,
Henk
In tegenstelling tot Hi, KPN en Telfort, komt Vodafone uitdrukkelijk niet met "Toestel Lease".
http://www.belkostenwijzer.nl/Vodafone- ... nnementen/
MVG,
Henk
-
ReampieDaar
Ik vind dat er echt goede en duidelijke informatie op staat! Voornamelijk wat het allemaal kost en dat je ook goedkoper dan de huidige bundel uit kan zijn, omdat je een afwardering in je telefoon doet!
Echt super goed!
Echt super goed!
-
jacobvriend
In mijn ogen zijn ze nu pas wakker geworden. Je kunt telefoon providers nou niet echt betrappen op een toekomst visie. Dit hadden ze al uit moeten brengen toen het mobiel internet er kwam. Achteraf schrokken ze wakker omdat niemand meer belde of smste. En toen werden de internet bundels ineens per MB. Ik vindt het een goede zaak en echt een verbetering. Alleen een beetje laat.
-
HTCHenk007
Maar vind je de databundels dan niet een beetje aan de lage kant?
WIj hebben sinds kort ook vodafone red en zijn er zeer tevreden over.
Lekker veel bellen voor een vast bedrag.Toestellease is bij ons niet van toepassing.
Lekker veel bellen voor een vast bedrag.Toestellease is bij ons niet van toepassing.