LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone/Samsung actie route 66

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ESchild

Vodafone/Samsung actie route 66

Ongelezen bericht door ESchild »

Heb 2 weken geleden bij Vodafone een Samsung i900 + Route 66 Pack besteld. Vandaag binnen gekregen met in de doos een voucher voor de Route 66 software. Helaas is die bon slechts geldig tot 15 juli.

Vodafone gebeld en die zeggen je moet bij Samsung wezen
Samsung gebeld en die zeggern je moet bij Vodafone wezen.

Zo kan ik bezig blijven met bellen.

Heb ik nu recht op het pakket omdat Vodafone het zo aanbiedt op haar site? Of heb ik gewoon vette pech.

Edwin

Pindakaaspotje

Re: Vodafone/Samsung actie route 66

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Als vodafone er mee adverteert, en dus deel uitmaakt van het contract, moet vodafone zorgen dat het geleverd wordt (danwel een passende compensatie geeft). Je hebt een deal met vodafone, niet met samsung.. en zij moeten erop aangesproken worden.

Yme

Re: Vodafone/Samsung actie route 66

Ongelezen bericht door Yme »

De actie is van Samsung zelf daarom verwijst Vodafone jou naar samsung. Die actie is al lang afgelopen dus dan hoort Vodafone ook niet meer te adverteren met deze actie. Vreemd dat ze dat nog steeds doen...

Retourneer de hele handel of dien een klacht in met verzoek om compensatie. Die Route 66 kun je denk ik wel vergeten maar als je nu het aankoopbedrag van route66 vraagt als compensatie en dit krijgt kun je het zelf aanschaffen.

Gesloten