LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone schrijft zonder toestemming geld af voor dienst

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ursel

Vodafone schrijft zonder toestemming geld af voor dienst

Ongelezen bericht door Ursel »

na een verhit telefoontje met Vodafone over een rekening wil ik graag het volgende met jullie delen.
Er wordt deze maand 20 e extra van mijn rekening geincasseerd door Vodafone wat niet mijn abbonementskosten zijn maar bij een of andere club Aworld die claimen dat ik daar bij aangesloten ben voor games etc. aangezien ik nooit game of toestemming heb gegeven voor deze club wordt het automatisch afgehouden en Vodafone zegt hier niets aan te kunnen doen { zij incasseren dus zijn zij dan niet verantwoordelijk? ) ik moest bij payinfo [link en ongefundeerde passage verwijderd door de moderator] blokkeren maar ik weet dat ik voor de volgende rekening alweer moet betalen aan deze club.Het bedrag is 5 euro per week. Vodafone kan mij overigens ook geen bewijs sturen dat ik getekend heb voor een dergelijk abonnement.
Als je op internet gaat googlen op Aworld kom je dus heel veel klachten tegen van mensen die dus nooit en te nimmer zich aangemeld hebben hiervoor en toch moeten betalen.Hoe is het mogelijk dat Vodafone dit NIET kan stoppen ik heb berichten voorbij zien komen dat mensen het geblokkeerd hebben en toch weer de rekening kregen.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jun 2018 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link en ongefundeerde passage verwijderd, titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Theotrucker

Re: Vodafone schrijft zonder toestemming geld af voor dienst

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ursel schreef:na een verhit telefoontje met Vodafone over een rekening wil ik graag het volgende met jullie delen.
Er wordt deze maand 20 e extra van mijn rekening geincasseerd door Vodafone wat niet mijn abbonementskosten zijn maar bij een of andere club Aworld die claimen dat ik daar bij aangesloten ben voor games etc. aangezien ik nooit game of toestemming heb gegeven voor deze club wordt het automatisch afgehouden en Vodafone zegt hier niets aan te kunnen doen { zij incasseren dus zijn zij dan niet verantwoordelijk? ) ik moest bij payinfo [link en ongefundeerde passage verwijderd door de moderator] blokkeren maar ik weet dat ik voor de volgende rekening alweer moet betalen aan deze club.Het bedrag is 5 euro per week. Vodafone kan mij overigens ook geen bewijs sturen dat ik getekend heb voor een dergelijk abonnement.
Als je op internet gaat googlen op Aworld kom je dus heel veel klachten tegen van mensen die dus nooit en te nimmer zich aangemeld hebben hiervoor en toch moeten betalen.Hoe is het mogelijk dat Vodafone dit NIET kan stoppen ik heb berichten voorbij zien komen dat mensen het geblokkeerd hebben en toch weer de rekening kregen.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Inmiddels niet meer verhit? En het systeem begrepen? Geldt voor elke provider.

wilhelmima1

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Verder bent u niet de eerste die dit meld. Vodafone is hier part nog deel aan.
Misschien eerst eens Goegel gebruiken voor u dit op een forum neerzet

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Vodafone is het betaalsysteem, niet diegene waar u een overeenkomst mee schijnt te hebben. U moet dus zijn bij club aworld. Zij stellen immer een overeenkomst met u te hebben, dan moet u daar het bewijs gaan opvragen.

Gesloten