| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone: Service....daar doen we niet aan!
Vodafone: Service....daar doen we niet aan!
Wat kan Vodafone moeilijk doen.
In augustus 2009 heb ik een nieuw abonnement afgesloten m.b.t. de Samsung Jet (S8000)
Meteen al problemen met het toestel.
Internetten is zowat onmogelijk omdat ik iedere keer een witte pagina krijg!
Geen automatische updates.
Toestel herstart spontaan, ik hoef dan ook geen PIN meer in te geven wat normaal wel zo is.
Return knop werkt niet in de foto browser.
Toestel wordt niet ondersteund door Samsung PC studio. ook niet na vijf verschillende versies geprobeerd te hebben. Back up maken is niet mogelijk, evenals een update van de software.
Dan maar naar een service point van Samsung in Eindhoven.
De eerste software update wordt op het toestel gezet.
Maar zonder resultaat. Dezelfde klachten als hierboven beschreven!
Na een paar weken had het service point een nieuwe software versie voor de Jet tot beschikking. Dus weer naar het service point van Vodafone.
Weer een nieuwe software versie er op gezet door de medewerker van Vodafone.
Het probleem zal nu wel opgelost zijn. Niet dus.
Exact dezelfde problemen weer.
Weer naar het service point, en daar vertelde men mij dat het toestel dan maar opgestuurd moest worden voor reparatie bij Dynafix.
Na 2 weken kreeg ik een bericht dat ik het toestel weer op kon halen bij het service point.
Wat blijkt, ook de reparatie heeft niet geholpen. Weer dezelfde problemen.
Boos gebeld met de klanten service van Vodafone dat ik het na drie keer helemaal zat ben en dat ik een oplossing wil hebben. Ik wil betalen voor een goed functionerend toestel. Daar hebben wij een contract voor afgesloten!!
De medewerker aan de lijn vertelde mij dat ik naar de winkel kon gaan waar ik het toestel had gekocht, en hij stuurde naar deze winkel een mail met daarin dat ik een nieuw of ander toestel mocht halen.
Ik vroeg nog aan hem,....weet je het zeker dat het zo geregeld gaat worde, want ik heb geen zin om voor niets in de auto te stappen. Nee zei hij, het wordt daar ter plekke geregeld!
Nou, dan maar in de auto naar de desbetreffende winkel, en wat hoor ik daar tot mijn grote verbazing en ergernis! Wij moeten het toestel opsturen voor reparatie.
Ondanks de mail die de verkoper wel had gehad van de klantenservice.
Ik heb niet geaccepteerd dat het toestel weer opgestuurd moest worden en ben
boos de winkel uit gegaan. Inmiddels heb ik een klacht aangetekend naar Vodafone gestuurd met daarin het hele verhaal plus alle communicatie (mail), met de RMA nummers, maar tot op heden geen antwoord van ze gehad. Na een jaartje of 8 een abonnement te hebben bij Vodafone ben ik het helemaal beu, en zit er sterk aan te denken om over te stappen naar een andere provider.
In augustus 2009 heb ik een nieuw abonnement afgesloten m.b.t. de Samsung Jet (S8000)
Meteen al problemen met het toestel.
Internetten is zowat onmogelijk omdat ik iedere keer een witte pagina krijg!
Geen automatische updates.
Toestel herstart spontaan, ik hoef dan ook geen PIN meer in te geven wat normaal wel zo is.
Return knop werkt niet in de foto browser.
Toestel wordt niet ondersteund door Samsung PC studio. ook niet na vijf verschillende versies geprobeerd te hebben. Back up maken is niet mogelijk, evenals een update van de software.
Dan maar naar een service point van Samsung in Eindhoven.
De eerste software update wordt op het toestel gezet.
Maar zonder resultaat. Dezelfde klachten als hierboven beschreven!
Na een paar weken had het service point een nieuwe software versie voor de Jet tot beschikking. Dus weer naar het service point van Vodafone.
Weer een nieuwe software versie er op gezet door de medewerker van Vodafone.
Het probleem zal nu wel opgelost zijn. Niet dus.
Exact dezelfde problemen weer.
Weer naar het service point, en daar vertelde men mij dat het toestel dan maar opgestuurd moest worden voor reparatie bij Dynafix.
Na 2 weken kreeg ik een bericht dat ik het toestel weer op kon halen bij het service point.
Wat blijkt, ook de reparatie heeft niet geholpen. Weer dezelfde problemen.
Boos gebeld met de klanten service van Vodafone dat ik het na drie keer helemaal zat ben en dat ik een oplossing wil hebben. Ik wil betalen voor een goed functionerend toestel. Daar hebben wij een contract voor afgesloten!!
De medewerker aan de lijn vertelde mij dat ik naar de winkel kon gaan waar ik het toestel had gekocht, en hij stuurde naar deze winkel een mail met daarin dat ik een nieuw of ander toestel mocht halen.
Ik vroeg nog aan hem,....weet je het zeker dat het zo geregeld gaat worde, want ik heb geen zin om voor niets in de auto te stappen. Nee zei hij, het wordt daar ter plekke geregeld!
Nou, dan maar in de auto naar de desbetreffende winkel, en wat hoor ik daar tot mijn grote verbazing en ergernis! Wij moeten het toestel opsturen voor reparatie.
Ondanks de mail die de verkoper wel had gehad van de klantenservice.
Ik heb niet geaccepteerd dat het toestel weer opgestuurd moest worden en ben
boos de winkel uit gegaan. Inmiddels heb ik een klacht aangetekend naar Vodafone gestuurd met daarin het hele verhaal plus alle communicatie (mail), met de RMA nummers, maar tot op heden geen antwoord van ze gehad. Na een jaartje of 8 een abonnement te hebben bij Vodafone ben ik het helemaal beu, en zit er sterk aan te denken om over te stappen naar een andere provider.
-
cheesecurve
Re: Vodafone: Service....daar doen we niet aan!
zie ook in dit forum
Vodafone actie onbereikbaar
Vodafone actie onbereikbaar