LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone soap

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
van Tienderen

Vodafone soap

Ongelezen bericht door van Tienderen »

Beste forumleden,

16 februari j.l. heb ik mijn mobiele telefoon abonnement via de website verlengd en daarbij een iPhone 6s besteld.

Na wat strubbelingen in het orderoverzicht scherm heb ik via twitter contact gehad met het webcareteam waarna deze problemen waren verholpen. Het toestel werd wat later geleverd omdat deze niet op voorraad zou zijn. Op zich vreemd, want de webshop geeft aan dat het toestel op voorraad is en in de orderstatus staat verzonden. Volgens Vodafone wordt met de melding verzonden echter bedoelt goedgekeurd voor verzending en niet dat het toestel verzonden is :roll:

Donderdag 25 februari kreeg ik echter een sms dat de opdracht niet verwerk kon worden. Bij vragen kon ik telefonisch contact opnemen.
Dit heb ik ook gedaan, waarbij ik te horen kreeg dat dit een geautomatiseerde melding betrof en dat ik uiterlijk binnen 48 uur een bezorgdatum zou ontvangen. De overigens zeer vriendelijke dame heeft hierover intern overleg gevoerd. Als compromis om de levertijd te bespoedigen, heb aangegeven dat indien het gekozen toestel onverhoopt niet leverbaar is, ik eventueel een andere kleur zou willen kiezen. De voorraad was geen probleem, waardoor dit niet nodig bleek.

Vrijdag 26 februari kreeg ik wederom een sms met de mededeling dat de opdracht niet kan worden verwerkt.

Ik heb hier niet op gereageerd omdat ik aanneem dat dit wederom een automatische melding betrof.

De toezegging dat ik binnen 48 uur een leverafspraak zou ontvangen is helaas niet waargemaakt.

Op 29 februari heb ik volgens advies van het twitter team telefonisch contact opgenomen (telefonisch was nodig vanwege opname) om mijn bestelling te anuleren om vervolgens een nieuwe bestelling door te kunnen geven. Dit was volgens het twitter team nodig omdat er een error in de order zou zitten.
De medewerkster aan de telefoon wist mij echter te vertellen dat de bestelling eers moest worden geannuleerd wat 48 uur zou duren alvorens de bestelling opnieuw zou kunnen worden ingevoerd.

Binnen 48 uur zou ik per sms een bevestiging ontvangen waarna ik mijn bestelling opnieuw zou kunnen plaatsen.

De anuleringsbevestiging heb ik tot op heden (we zijn 2 en een halve dag verder) nog niet ontvangen en uiteraard is de orderstatus in het statusscherm onveranderd.

Ik heb zachtjes aan het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt, waar ik niet vrolijk van wordt.

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit tegelen?

Als trouwe Vodafone klant wordt ik hier niet vrolijk van, sterker nog; het frustreerd mij!

De reden van de verlenging is een defecte telefoon, ik heb wel een tijdelijke (mijn oude) maar deze heeft geen internet ed.

Zojuist mijn verhaal ook weer via twitter gemeld, maar ik ben inmiddels sceptisch...

Mer vriendelijke groet,

A. van Tienderen

Har06

Re: Vodafone soap

Ongelezen bericht door Har06 »

Wat is de bedoeling van dit lijntje ?

chat eens met de klantenservice ipv omslachtige handelingen via twitter

van Tienderen

Ongelezen bericht door van Tienderen »

Beste Har06,

Bedankt voor deze nietszeggende 'hulp'.

Denk je niet dat ik al talloze keren met de helpdesk heb gebeld en het probleem nog steeds niet is opgelost?

Via twitter krijg je nog het idee dat er geluisterd wordt en ook terugkoppeling.

Zojuist wederom contact gehad (telefonisch) en het probleem nog niet op kunnen lossen. Ondanks een bevestiging via sms dat de bestellng zou zijn geannuleerd, en ik na 5 dagen een nieuwe bestellng zou kunnen plaatsen (we zijn inmiddels 8 dagen verder), kan ik nog steeds geen bestelling plaatsen omdat de oude bestelling nog steeds blokkeerd.

Ik weet het even niet meer.

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

Gaat u toch gewoon naar een andere provider?

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Wat zegt de helpdesk dan, als u ze belt?
Dit is toch een standaard handeling, zo'n abonnement afsluiten. Waarom moet dat zo moeilijk zijn?
Heb het idee dat er meer speelt, b.v. een krediet check waar men niet doorheen komt.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

van Tienderen schreef:Beste Har06,

Bedankt voor deze nietszeggende 'hulp'.

Denk je niet dat ik al talloze keren met de helpdesk heb gebeld en het probleem nog steeds niet is opgelost?

Via twitter krijg je nog het idee dat er geluisterd wordt en ook terugkoppeling.

Zojuist wederom contact gehad (telefonisch) en het probleem nog niet op kunnen lossen. Ondanks een bevestiging via sms dat de bestellng zou zijn geannuleerd, en ik na 5 dagen een nieuwe bestellng zou kunnen plaatsen (we zijn inmiddels 8 dagen verder), kan ik nog steeds geen bestelling plaatsen omdat de oude bestelling nog steeds blokkeerd.

Ik weet het even niet meer.
Geen dank voor mijn nietszeggende hulp (cynische gedachte)
ik chat alleen maar met Vodafone en kom er prima uit, ook bij mijn laatste bestelling van de IPhone 6, het chatbericht kun je uitprinten:)

zo moeilijk is het allemaal niet, en een wachttijd van een paar weken !!!!! so what ??? geduld is een schone zaak :lol:

Gesloten